Erfaringer fra Rica Gardermoen Hotel?

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Siste "anmeldelse" på dette hotellet i TA er skrevet av "Vardomannen". Vedkommende ga karakter 1 av 5... Er vel ikke bare amerikanere som sutrer og alt mulig bambus :colgate:

Tror du leste denne oversikten litt feil.

Rica har 4 som gjennomsnitt
Norlandia OSL og Clarion OSL fikk 3 1/2 mens Gardermoen gjestegård fikk 3, så Rica er ikke sist.

Poenget mitt var at det er mange apekatter som skriver mye rart på Tripadvisor, så det er litt viktig å lese igjennom hva folk egentlig skriver (slik som Vardomannen som trenger å gå seg en runde) ;)

Aha... den 8.plassen er popularitetsindex... hvem vet hvordan slikt måles hos TA... :rolleyes:

Vardomannen har sagt sitt. Nå blir det spennende å høre hva EB sier :)

Hilsen fra et av nabohotellene. Rica tar fortsatt betalt for bruk av pc/internett i lobbyen. Noe Choice og Thon ikke gjør - så nå sitter jeg hos Thon og surfer... Rommet jeg har fått har parkett og ser ikke aller verst ut - størrelsen er også helt ok.

Etter å ha sjekket TripAdvisor - det er Rica som har(hadde) iskrembaren i konferansedelen. Den pleide å være rimelig populær i pauser for de som spiser junk.

Når jeg tenker meg om, tror jeg vi spiste "møte-lunch" på McDonalds over parkeringsplassen `én gang også - apropos junk.

Etter å ha sjekket TripAdvisor - det er Rica som har(hadde) iskrembaren i konferansedelen. Den pleide å være rimelig populær i pauser for de som spiser junk.

Slike konsepter er faktisk geniale. Hotell 33 har popcorn- og softismaskin i konferansedelen og jeg fikk i meg mye popcorn og softis da jeg var på kurs der før påske:colgate:

Slike konsepter er faktisk geniale. Hotell 33 har popcorn- og softismaskin i konferansedelen og jeg fikk i meg mye popcorn og softis da jeg var på kurs der før påske:colgate:

Tror de fleste Quality-hotellene med større konferansedel har dette - hygget meg med akkurat det samme da jeg var på Quality-hotellet ved Sola for en tid tilbake.

Back