• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Erfaringer fra Rica Gardermoen Hotel?

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Siste "anmeldelse" på dette hotellet i TA er skrevet av "Vardomannen". Vedkommende ga karakter 1 av 5... Er vel ikke bare amerikanere som sutrer og alt mulig bambus :colgate:

Tror du leste denne oversikten litt feil.

Rica har 4 som gjennomsnitt
Norlandia OSL og Clarion OSL fikk 3 1/2 mens Gardermoen gjestegård fikk 3, så Rica er ikke sist.

Poenget mitt var at det er mange apekatter som skriver mye rart på Tripadvisor, så det er litt viktig å lese igjennom hva folk egentlig skriver (slik som Vardomannen som trenger å gå seg en runde) ;)

Aha... den 8.plassen er popularitetsindex... hvem vet hvordan slikt måles hos TA... :rolleyes:

Vardomannen har sagt sitt. Nå blir det spennende å høre hva EB sier :)

Hilsen fra et av nabohotellene. Rica tar fortsatt betalt for bruk av pc/internett i lobbyen. Noe Choice og Thon ikke gjør - så nå sitter jeg hos Thon og surfer... Rommet jeg har fått har parkett og ser ikke aller verst ut - størrelsen er også helt ok.

Etter å ha sjekket TripAdvisor - det er Rica som har(hadde) iskrembaren i konferansedelen. Den pleide å være rimelig populær i pauser for de som spiser junk.

Når jeg tenker meg om, tror jeg vi spiste "møte-lunch" på McDonalds over parkeringsplassen `én gang også - apropos junk.

Etter å ha sjekket TripAdvisor - det er Rica som har(hadde) iskrembaren i konferansedelen. Den pleide å være rimelig populær i pauser for de som spiser junk.

Slike konsepter er faktisk geniale. Hotell 33 har popcorn- og softismaskin i konferansedelen og jeg fikk i meg mye popcorn og softis da jeg var på kurs der før påske:colgate:

Slike konsepter er faktisk geniale. Hotell 33 har popcorn- og softismaskin i konferansedelen og jeg fikk i meg mye popcorn og softis da jeg var på kurs der før påske:colgate:

Tror de fleste Quality-hotellene med større konferansedel har dette - hygget meg med akkurat det samme da jeg var på Quality-hotellet ved Sola for en tid tilbake.

Back