Er Steve Fossett i live?

Re: Steve Fossett i live??

Super teori. Ikke at man ikke har gjort seg noen tanker alt... Det er en snodig historie.

FBU4EVER er den her som kjenner Bellanca Citabria/Decathlon best, men det stemmer vel det som står i artikkelen, at det er enkelt nok å demontere maskinen. (Flyet er forøvrig en høyvinget akromaskin av duk og rør, for dem som måtte lure.)

Jeg har vært medeier i en Super Decathlon (maken til den Fossett fløy), fløyet den 200 timer og skrudd masse på den. Det er ikke en helt triviell sak å demontere den, og etter at den er demontert, er forsatt delene ganske store. Den kan naturligvis destrueres, men det er heller ingen uvesentlig jobb. Men det er klart at om det hele er planlagt og et effektivt mannskap er involvert lar det seg jo sikkert gjøre å redusere den effektivt til en liten haug av trefliser, stålrørskapp og dukfiller.... :(

- Thore

Tja, med mindre mannen har ofret et lem eller flere bør vel dette sette strek for noen vidløftige konspirasjonsteorier. Fint for kona hans.

TT: Jeg glemte deg i min sylkvasse analyse av Citabria/Decathlon-kjennere. Jeg burde visst bedre - sorry. :)

Back