Norwegian utenfor banen i Molde 19DES24

Og fremdeles står det på Arlanda i dag 11. mars. Det begynner å bli et langt opphold på ARN. Det må da ha fått seg en skikkelig trøkk en plass siden det tar såpass tid å reperarere kjerren.

Det kan jo ha blitt en skjevhet i skroget?
 
Er vel heller kanskje ikke behov for maskina nå i vinterprogrammet, så de har vel ikke hatt så stor hast med å få hun reparert.
 
Spørs om de ikke jobber livet av seg med den siden de fikk to MAX etter nyttår og ingen NG har forlatt dem så er det vel nok maskiner for produksjonen de har nå.
 
Er vel heller kanskje ikke behov for maskina nå i vinterprogrammet, så de har vel ikke hatt så stor hast med å få hun reparert.

Det må da være bedre å få maskinen reparert og ha den som reserve, enn å la den stå ureparert.

Antar at flyet må testes i luften etter en reparasjon og ikke gå rett inn i produksjon.
 
Det må da være bedre å få maskinen reparert og ha den som reserve, enn å la den stå ureparert.

Antar at flyet må testes i luften etter en reparasjon og ikke gå rett inn i produksjon.

Før du "reparerer" må man kanskje ha deler.............?
 
Flyet var på vingene igjen 2. april. Ser ut som det er i full produksjon nå.

Jeg så ikke meldingen til SpotOn før jeg ut min.
 
Last edited:
Back
Top