• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Eos, første bilde!

LN-AFG

ScanFlyer Gold
Medlem
Eos, første bilde!

Ser helt greit ut, 4.

01N926JS.jpg

Re: Eos, første bilde!

Denne stod paa Kennedy baade naar jeg dro og naar jeg kom tilbake...tror jeg har et daarlig bilde av den ogsaa...

Hm, jeg gir den 5. Jeg vil så gjerne være optimistisk på Eos' vegne, men må innrømme at jeg ikke har særlig tro på dette konseptet. Det ser jo veldig bra ut da. Lekker hjemmeside har de også.

Denne så bedre ut i virkeligheten enn på tegninger... En svak 5`er - selv om konseptet nok skal være vanskelig å få skikkelig i lufta. Men jeg håper de klarer seg - som eb motvekt til LCC`ene...

757 er å blir et pent fly. Jeg også håper EOS blir å se lenge i luften. Viktig med mangfold.

Synes ikke denne så så ille ut nei, bedre enn mye annet som har kommet i det siste... :cool2

Terningkast: 5
Sjanse for å overleve: 3-

Back