• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Enveisbilletter

Kenneth

ScanFlyer Blue
Jeg ser det er stive priser på enveisbilletter. Er det mulig å kjøpe en t/r billett, med fullflex på returen, og avbestille denne etter at første turen er gjennomført ?

Jeg ser det er stive priser på enveisbilletter. Er det mulig å kjøpe en t/r billett, med fullflex på returen, og avbestille denne etter at første turen er gjennomført ?

Da kan du risikere at de repriser billetten og du får refundert ihht. enveispris. Kan være bedre å finne billigste t/r og kaste returen.

Når leter du på disse? Jeg gjorde et kjapt søk hos Widerøe, og da kom enveisbiletter ut (så vidt) billigere enn T/R på et par random datoer.

Mener bestemt vi har diskutert det før i en annen tråd, men søkefunksjonen er jo ikke så altfor fantastisk... Forsøker meg her.

Har jo mange ganger måttet "kaste returen" på billetter innen Europa, uten at det har blitt problemer i ettertid (reprising eller lignende...). Nå ser det ut som om jeg må gjøre det samme i USA, altså booke en t/r da dette er billigere enn enveis... I landet med noe mindre forbrukerlovgivning -- er det forsatt null problem å kjøre no-show?

Hvis jeg forstår deg rett tenker du å prøve å få refundert returen som er fullflex (?)
Dette funker neppe, da de vil re-prise utreisen til en en-veis og du er like langt og kanskje knapt nok det.
Dreier det seg derimot om å kjøpe billig t/r for å ikke bruke returen er dette ikke noe problem.

Last edited:
Back