Re: Enklere transfer utland-innland på OSL fra høsten 2015 - Connecting Norway
Yes yes, hva skal man si... vel, Domestic Transfer (DT) fungerte når man først kom dit. Det var rene halleluja stemningen når det fungerte for meg og min kollega.
Det som var irriterende var at vi måtte gjennom ny sikkerhetskontroll ved der vi kom opp fra gaten... sikkert noe med at vi kom fra Madrid? Poenget med DT forsvant litt for min del, selv om køen var kortere ved sikkerhetskontrollen der rett v/gate.
Reiste forøvrig uten håndbaggasje.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Da blir det dessverre et nytt forsøk på Connecting Norway for min del tirsdag 27. juni. Håper det fungerer denne gangen; gjennomgående billett med Norwegian, selv om første segment er D8 (fra Madrid) og siste/andre er DY innenriks. Wish me luck![]()
Yes yes, hva skal man si... vel, Domestic Transfer (DT) fungerte når man først kom dit. Det var rene halleluja stemningen når det fungerte for meg og min kollega.
Det som var irriterende var at vi måtte gjennom ny sikkerhetskontroll ved der vi kom opp fra gaten... sikkert noe med at vi kom fra Madrid? Poenget med DT forsvant litt for min del, selv om køen var kortere ved sikkerhetskontrollen der rett v/gate.
Reiste forøvrig uten håndbaggasje.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro