Det betyr vel tre tog i timen ut til Asker, samme som flytoget, men en god del billigere.
Det beste hadde faktisk vært at flytoget hadde blitt tilbakeført til NSB, men desverre ønsker dagens regjering å heller splitte opp mer slik at det kan bli enda flere aktører.
Hadde det ikke vært for jernbaneverkets problemer hadde alle tog vært 95% i rute (ja, også NSB sine tog). Flytoget er veldig sårbare for problemer med materiell og personale, mens NSB har vesentlig mer å sette inn. Hadde både NSB og Flytoget kombinert resursene sine hadde det vært bedre både med tanke på regularitet og pris for kundene.
Hadde det ikke vært for jernbaneverkets problemer hadde alle tog vært 95% i rute (ja, også NSB sine tog). Flytoget er veldig sårbare for problemer med materiell og personale, mens NSB har vesentlig mer å sette inn. Hadde både NSB og Flytoget kombinert resursene sine hadde det vært bedre både med tanke på regularitet og pris for kundene.
Det er vel svært lite forsinkelser på flytoget? Jeg tar det 2-4 ggr pr uke og kan huske kun en gang med forsinkelse, den gang var det litt over ti minutter...
Ser at Flytoget øker med en avgang i timen mot OSL, men at dette avgangen vil gå fra Stabekk stasjon når denne åpner 14/12.
Ser ut som det er en av de eksisterende Oslo S-togene som forlenges til Stabekk, så frekvensøkingen er kun vest for Oslo S. (Den avgangen stopper ikke på Lillestrøm).
Har forresten forsøkt med med NSB sine IC tog til OSL de siste gangene jeg har reist. Både fra Oslo S og Lysaker ble fasit ståplass hele veien til OSL
Er jo litt komisk at Flytoget tar dobbel pris.
Samme her, men likevel har jeg utelukkende brukt NSB til Oslo S de siste årene. Tilbake har det variert. Er jo litt komisk at Flytoget tar dobbel pris.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.