Hypern
ScanFlyer Rusty
NOTE: Det er nå helt slutt på småflaskene med champis og vin.
Egentlig helt innafor å slutte med småflasker med champis og vin, liker at ting er servert på en måte.
Ikke noe skikkelig mat på BA770 i går. Var 1 kald reke på en bitteliten salathaug. Så har det kommet tilbake en liten sjokoladepudding og blåmuggost.
Alternativt en panini med ost og tomat. Jeg prøvde Ingen av delene. Mia prøvde begge og mente rekke var god men paninien kjip.
Vi var begge enige i at Lufthansa economy var like bra når man er to.
Var flere åpenbare frequent flyers som takket nei til mat.
Dog bare jeg som bestilte mat fra economy
Høres ikke bra ut Jeg har snakket med noen som mener å ha hørt at varmmat kan komme tilbake, men det er jo bare rykter.
Vil du nå anbefale Lufthansa Business foran BA Club World også?
A super-soft woven day blanket with satin trim and a specially developed luxurious duvet will improve your quality of sleep, with a new padded mattress topper to provide an extra layer of comfort. The new bedding from The White Company will be rolled out across long haul routes throughout 2018.
Nå sier BA også opp all ground staff i USA, i flg denne bloggen.
The airports affected are San Francisco, Los Angeles, Chicago, Houston, Miami, Washington, Philadelphia, New York Newark, New York JFK and Boston. All of the other BA US bases are already outsourced, I understand.
Glad jeg allerede har fjernet meg... du vil anbefale utenfor BA og SK universene?
Kort oppsummert er vel "alt bare bæsj'. Så nå flyr jeg ikke noe spesieltHva flyr du nå som du vil anbefale utenfor BA og SK universene?
Fanten blir bare å finne fremst hos AF heretter..
Men ikke lengre enn til neste kostnadskutt der [emoji13]
Sitter i BA First nå. Venter på departure til London.
Ser ut til at de også har forbedret bort konseptet med å følge F pax til setet. Var ingen crew i F kabinen i det hele tatt.
De har også forbedret sammen mat og drikkemenyene.
Nå høres jeg ut som en skikkelig grinebiter her, men det er faktisk også skikkelig skittent. Fullt av smuler og ting i setet. Sølt drikke oppover veggene... dette er ikke bra altså.
Føles litt tustete når man sitter der med en full fare F billett og tenker at det ville vært bedre i C hos AA
Kilde: pressemeldingStarters:
Loch Fyne smoked salmon tartare with wasabi crème fraîche
Burrata and tomato carpaccio with olive oil and balsamic dressing
Creamy butternut squash soup with chive and sour cream
Fresh seasonal salad, grilled vegetables and a choice of French dressing or olive oil and balsamic dressing
Entrees
Best of Heritage beef homemade gnocchi in Café de Paris sauce and pan-fried green asparagus
Line-caught grilled Cornish Dover sole with Mediterranean lentils, celeriac mousseline and lemon butter
Homemade artichoke ravioli Parmesan
Dessert:
DO & CO‘s double chocolate medley
Lemon tart
Viennese-style apple strudel with vanilla sauce
Fresh strawberries
Cheese board with Somerset brie, Keen’s cheddar, Cropwell Bishop stilton, walnuts, grapes and fig chutney
1. sept. går startskuddet for det nye serveringskonseptet i CW LHR-JFK
Menyen:
Kilde: pressemelding
Vet du om man kan få alle dessertene unntatt osten istedenfor forrett og hovedrett?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.