Endre Eurobonusbillett

Re: Generelle spørsmål om Eurobonus, StarAlliance (--> 31AUG2024)

Jeg kjørte en LH F tur forrige helg, endring er fortsatt tillatt innen 24 timer så hvis du booker en business tur mer enn 4 dager før så kan du ringe inn og endre til F 1-2 dager før eller når det slippes.

Noe humbug SAS har innført nylig, trolig forsøk på å skalke lukene for F reiser, det koster vel EB noen ekstra kroner.

Dette må være nytt for i vinter booket jeg tur til Mexico på mindre enn to døgn fra bestilling til avreise og det gikk fint.

Ja, f eks i påsken var det uproblematisk å om så booke for samme kveld. Sært.

Forsøker å booke om en bonusbillett til et senere reisetidspunkt. Er ikke reise før fredag, men får feilmelding "The system is unable to provide the miles cost for your trip (7068 - 2808)" Noen som kjenner til dette? Kan det skyldes at billetten er bestilt med poeng som nå er gått ut?

Forsøker å booke om en bonusbillett til et senere reisetidspunkt. Er ikke reise før fredag, men får feilmelding "The system is unable to provide the miles cost for your trip (7068 - 2808)" Noen som kjenner til dette? Kan det skyldes at billetten er bestilt med poeng som nå er gått ut?

Høres veldig sånn ut - fra sas.no/eurobonus:
Du kan endre billettene mot et gebyr frem til avgang så lenge poengene ikke har utløpt

Jeg hadde nylig samme problem, da skyldtes det at billettene var bestilt med poengrabatt (f.eks. Fly Premium).

Slapp forøvrig endringsgebyret på telefon, er det noe unntak for SAS Plus Bonus og/eller for gullkort?

SAS - servicegebyr og ombookingsgebyr

Har en nært forestående Eurobonusreise som jeg ønsker å endre returen på. Får ikke gjort dette på nett, så må prøve å ringe inn. Vet det koster 250,- å endre, men må man betale servicegebyr for å ha ringt inn også?

Re: SAS - servicegebyr og ombookingsgebyr

Har en nært forestående Eurobonusreise som jeg ønsker å endre returen på. Får ikke gjort dette på nett, så må prøve å ringe inn. Vet det koster 250,- å endre, men må man betale servicegebyr for å ha ringt inn også?

Fant ut av dette selv, ble ikke noe servicegebyr utenom 250,- for ombooking (jeg gjorde oppmerksom på at det stod på SAS sine sider at online endring ikke var mulig og at man måtte kontakte kundeservice).

Første gangen jeg ringte inn svarte telefonoperatøren at det ikke var ledig sete å endre til, selv om jeg hadde søkt fram alternativet og så det selv på skjermen. Vedkommende hørtes famlende ut, så jeg ringte inn på nytt og fikk prate med noen andre. Ledig sete? Javisst! Fikk endret.

Back