Endre Eurobonusbillett

Ja. Om du kansellerer reisen får du tilbake alle poengene i tillegg til utlegg for skatter og avgifter. Det er ei forutsetning at reisa ikke er påstarta.

Re: Eurobonus

Er det mulig å endre eller å få igjen eurobonuspoengene om man ikke benytter reisen ?

Opptill 24 timer før første segment er det fri avbestilling og endring (i praksis midnatt dagen før for gull og når vanlig EB telefon stenger for andre). Etter det er det ingen endring eller avbestilling, kun refusjon av eventuelle skatter.

Og forutsetningen for å få igjen poengene på kontoen er også at de ikke har gått ut på dato etter at reisen ble bestilt

Avbestille EB-billetter..?

Hei

Jeg bestilte fly SVG-OSL med poeng rundt klokken 11 idag. Avgangen er imorgen
rundt klokken 18.

Spørsmålet er:

Hvis jeg avbestiller nå ikveld, får jeg refundert alt, eller gjelder andre regler
for EB-billetter?

Blir ikke klok på Sas sin egen FAQ og Sas har stengt telefonen, så det er derfor jeg spør her inne.

Takker for tilbakemelding!

Re: Avbestille EB-billetter..?

Siden jeg ikke finner den tråden jeg leter etter, er det slik at man kan avbestille bonusbiletter en arbeidsdag før avreise.

Jeg skal i et bryllup til sommeren, som er rimelig tett etter termin, så det er ikke utenkelig at jeg må avbestille,

En litt annen vri, hva gjelder om man vil avbestille en billett, som er delbetalt med poeng, igjennom f.eks appen/nettside..
Er alt av penger/poeng tapt om man må avlyse en slik reise?

En litt annen vri, hva gjelder om man vil avbestille en billett, som er delbetalt med poeng, igjennom f.eks appen/nettside..
Er alt av penger/poeng tapt om man må avlyse en slik reise?

Om man velger "Best tilgjengelighet", så gjelder samme regler som om billetten var booket for penger. Mao. neppe veldig fleksibel og kansellerbar om den var billig i utganspunktet.

Re: Texas-tråden (Houston m.m.)

Ser at det fortsatt er flom i Houston og mere regn er varslet. Går det greit å få pengene og poengene tilbake fra bonusturer? Ser ut til at jeg bør planlegge planlegge å reise et annet sted den langhelgen

Ser at det fortsatt er flom i Houston og mere regn er varslet. Går det greit å få pengene og poengene tilbake fra bonusturer? Ser ut til at jeg bør planlegge planlegge å reise et annet sted den langhelgen

Poengene kommer umiddelbart, pengene tar et par virkedager.

Er det noen tidsfrist før reise for å gjøre dette? Kan ikke se noe slikt.

Og takk for oppdatering Klette.

Reisen må vel senest avbestilles 24t før avreise (i praksis dagen før)

Du vil ikke få poengene tilbake dersom det er poeng som er "utgått" på dato.....Bare et lite obs ;)

Hvordan er sas på ombooking av bonusbilletter på avreisedag

Skal over til stavanger i slutten av april for å rusle opp Preikestolen.

Planen er å reise oppover med et fly som har avreise to timer etter jeg er ferdig på jobb, noe som stort sett skal holde ganske greit, men det er en ørliten sjanse for at jeg blir forsinket på jobb, billetten kan visst ombookes gratis innen 24 timer før avreise, men hvis jeg ringer de.. la oss si fire timer før avreise, vil jeg da få noe som helst hjelp med ombooking (mot gebyr f.eks), eller er hele reisen tapt? Jeg har dessverre bare et sølvfarget bonuskort, så er nok ikke så mye hjelp der tipper jeg

Last edited:
Re: Hvordan er sas på ombooking av bonusbilletter på avreisedag

Senest 24 timer før:

Awards can be re-booked up to 24 hours before departure, provided that the points used to pay the booking have not expired. The price at the time of re-booking will apply (if the price has decreased since the time of original booking the difference will be refunded, if the price has increased the member must pay the difference). Re-booking fees may apply.

http://www.sas.no/eurobonus/point-charts/sas-points-charts/

Re: Hvordan er sas på ombooking av bonusbilletter på avreisedag

Da får jeg bare håpe jeg ikke blir forsinket :)

Back