Ja. Om du kansellerer reisen får du tilbake alle poengene i tillegg til utlegg for skatter og avgifter. Det er ei forutsetning at reisa ikke er påstarta.
Er det mulig å endre eller å få igjen eurobonuspoengene om man ikke benytter reisen ?
Tickets and offers can be cancelled up to one (1) business day before they should have been used and valid points transferred back to the paying members EuroBonus account.
En litt annen vri, hva gjelder om man vil avbestille en billett, som er delbetalt med poeng, igjennom f.eks appen/nettside..
Er alt av penger/poeng tapt om man må avlyse en slik reise?
Ser at det fortsatt er flom i Houston og mere regn er varslet. Går det greit å få pengene og poengene tilbake fra bonusturer? Ser ut til at jeg bør planlegge planlegge å reise et annet sted den langhelgen
Er det noen tidsfrist før reise for å gjøre dette? Kan ikke se noe slikt.Poengene kommer umiddelbart, pengene tar et par virkedager.
Er det noen tidsfrist før reise for å gjøre dette? Kan ikke se noe slikt.
Og takk for oppdatering Klette.
Ser at det fortsatt er flom i Houston og mere regn er varslet. Går det greit å få pengene og poengene tilbake fra bonusturer? Ser ut til at jeg bør planlegge planlegge å reise et annet sted den langhelgen
Awards can be re-booked up to 24 hours before departure, provided that the points used to pay the booking have not expired. The price at the time of re-booking will apply (if the price has decreased since the time of original booking the difference will be refunded, if the price has increased the member must pay the difference). Re-booking fees may apply.