Endelig mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe, forum og eAviser før den største italieneren tar meg opp bakken til dagens oppgaver. Mandag betyr trening - så da blir det enklere middag. Best å være i gang med uken.

God dag fra BKK.

Tenker det blir en dag med avslapping og rekreasjon etter en litt intens helg med festligheter og langtur i Kveg-klasse. Litt stueren massasje og velvære behandlinger (pedikyr, klipp, barbering) får bli dagen i dag. Så blir det å ta kvelden som den kommer. Fuktig blir den uansett om det regner eller ikke.

FQTV

Mornings fra Ullevål. Tror dette blir en seig dagvakt (les fastvakt)

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Mornings fra kontoret. Foreløpig ikke gjort veldig mye mer enn å drikke espresso. Vanlige kjøret med barn som skal på trening og en podcastinnspillingn i kveld. Ha en fin dag.

God morgen fra Romerikes Toscana :)

Sofaen og kaffen nytes enn så lenge, før prøvekjøring i Oslo i ny spennende batteribil, og så nattevakt oppe i tårnsøyla igjen i kveld, og får (forhåpentligvis) litt orden på alle flyene igjen...

Ha en strålende dag !

Gjesp fra en ladestasjon i Strömstad. Ble snaue fire timer søvn på Knausen i natt før det var å komme seg avgårde mot Gøteborg for møter og middag.. Kjenner at man er bittelitt sliten, men brunfarge og en fin dress skjuler mye.

God morgen fra Forus,
Her starter uka bra med første morgen møter allerede gjennomført. Litt kaffe nå og noen minutter på Forumet før man barker løs på resten av dagen.
I kveld gruppemøte i partiet her i vår kommune.
Ha en fin dag.

God morgen fra Mitt Dekkhotell. Venter på vinterdekk på balja før kontoret. Begynner å bli smådyrt de greiene her. Det inngår liksom i kategorien dusteutgifter. Sammen med hårklipp, taxi og innpakking av båt for vinteren. En hel kategori kjipere enn allerede dølle ting som nye hvitevarer, hvor man i det minste får en ny og shiny dings i hus. Den kan man skule litt på og ratte på knappene til, liksom.

Anyway... håper de snart er ferdig. Ha en best mandag

God morgen fra Mitt Dekkhotell. Venter på vinterdekk på balja før kontoret. Begynner å bli smådyrt de greiene her. Det inngår liksom i kategorien dusteutgifter. Sammen med hårklipp, taxi og innpakking av båt for vinteren. En hel kategori kjipere enn allerede dølle ting som nye hvitevarer, hvor man i det minste får en ny og shiny dings i hus. Den kan man skule litt på og ratte på knappene til, liksom.

Kan jo kjøpe en fancy jekk og noe dekkskifteverktøy? Og hårklippemaskin?

Ble en svipp innom dekkverkstedet her også, men bare for litt etterstramming etter at de ble montert på lørdag. Snart lunsj, og så er det vare 4,5 dager igjen til helga. Og da skal jeg på ikke bare en, men to konserter! #Neisåtjukkduerblitt #herblirdetlivrairai

Ha en god en :)

Kan jo kjøpe en fancy jekk og noe dekkskifteverktøy? Og hårklippemaskin?

Ble en svipp innom dekkverkstedet her også, men bare for litt etterstramming etter at de ble montert på lørdag. Snart lunsj, og så er det vare 4,5 dager igjen til helga. Og da skal jeg på ikke bare en, men to konserter! #Neisåtjukkduerblitt #herblirdetlivrairai

Ha en god en :)

Har strengt tatt alle de tingene, men plass er det ikke alltid så bra med. Hårklippern får plass, men når jeg klipper meg med den ser jeg visstnok ut som en apekatt. Storsmurfen foretrekker da heller "eldre fyr som ser ut som han har vært litt for lenge alene på seilbåten sin - look".

G’morgen …. Dekkhotell? :lol: Mye rart som har dukket opp siden jeg flyttet ..

Fredelig i huset i dag. Alene hjemme med bikkjene. Synd jeg må jobbe .. Blæh.

God ettermiddag fra Götzendorf utenfor Wien. Jeg er her for å delta på et sikkerhetskurs denne uken. Flyene fra VIE kan sees da den ikke ligger langt unna.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra Kongsberg. Her har dagen gått mest til sløving og ingenting. Det ble lite søvn i natt ettersom jeg hadde skikkelig vondt i magen. Jeg tipper det er et av stentene som har skapt litt krøll. Jeg skal ta en prat med livlegen min i morgen om dette. Da blir det uansett rutinemessige prøver også.

Dekkene mine bor ikke på hotell, men må finne seg i å bo i garasjen når de ikke brukes. Jeg kjøpte meg en litt kraftig garasjejekk og muttertrekker for en del år siden og det er en av de beste investeringene jeg har gjort. Med dette verktøyet går det som en lek å skifte dekk. Sønnen skulle skifte på ene bilen i dag (det er ikke alltid like enkelt å få unger til å gjøre slikt). Det tok to minutter før han ropte på far og fortalte at dekkene var utslitt. Blææææ. Jeg husker jo nå at når vi skiftet i vår måtte jeg huske å få tak i nye vinterjul, men det var helt blåst bort. Heldigvis en veldig kurant dekkdimensjon på Golfen, så morroen for nye dekk kommer på drøye 5 høvinger for nye. I tillegg begynte lampen for service også å lyse, så den må også inn på service og da ryker det ytterligere 5K.

Jeg vurderte sterkt dekkhotell da jeg lempet vinterhjulene inn i bilen på fredag. Får se an til våren. Det påstås at jeg er lat.

God ettermiddag fra Tønsberg. Er ikke lat nok til at det går i dekkhotell og verksted enda, en god jekk og muttertrekker gjør susen, selv om hjula er greit store og tunge. Tar uansett ikke lange tiden, selv når man inkluderer turen nedom bensinstasjonen for litt luft også.

Jeg vurderte sterkt dekkhotell da jeg lempet vinterhjulene inn i bilen på fredag. Får se an til våren. Det påstås at jeg er lat.

Så lenge du ikke bruker dekkhotell er du ikke lat nok
Dekkhotell er særdeles bekvemt

Har strengt tatt alle de tingene, men plass er det ikke alltid så bra med. Hårklippern får plass, men når jeg klipper meg med den ser jeg visstnok ut som en apekatt. Storsmurfen foretrekker da heller "eldre fyr som ser ut som han har vært litt for lenge alene på seilbåten sin - look".

Heller det enn «gammal gubbe som har ventet lenge på å skifte dekk» - look.

Apropos dekkskift; joda, ungdommen kan saktens humre/mobbe/harselere over dekkhotell og annet fjas. Men når man bikker 50-60 er det grenser for hva kroppen tåler av krøkkete løft og sittestillinger, pluss at når man selger villaen og flytter til en leilighet med 5,5 kvm bodplass begrenser det drastisk plassen til åtte (to biler) gampesvære dekk.

G’ettermiddag fra Tujaland, her må stuen ryddes, gulvet vaskes og sushi kjøpes før sjæfa kommer hjem i kveld. Hepp hepp!

Jeg har nå akkurat kjøpt meg Mazda, og noen på et annet forum et sted mente det var "gammelmanns bil". Hilsen Mann (41).

Back