God morgen fra Mitt Dekkhotell. Venter på vinterdekk på balja før kontoret. Begynner å bli smådyrt de greiene her. Det inngår liksom i kategorien dusteutgifter. Sammen med hårklipp, taxi og innpakking av båt for vinteren. En hel kategori kjipere enn allerede dølle ting som nye hvitevarer, hvor man i det minste får en ny og shiny dings i hus. Den kan man skule litt på og ratte på knappene til, liksom.
Kan jo kjøpe en fancy jekk og noe dekkskifteverktøy? Og hårklippemaskin?
Ble en svipp innom dekkverkstedet her også, men bare for litt etterstramming etter at de ble montert på lørdag. Snart lunsj, og så er det vare 4,5 dager igjen til helga. Og da skal jeg på ikke bare en, men to konserter! #Neisåtjukkduerblitt #herblirdetlivrairai
Ha en god en![]()
Jeg vurderte sterkt dekkhotell da jeg lempet vinterhjulene inn i bilen på fredag. Får se an til våren. Det påstås at jeg er lat.
Har strengt tatt alle de tingene, men plass er det ikke alltid så bra med. Hårklippern får plass, men når jeg klipper meg med den ser jeg visstnok ut som en apekatt. Storsmurfen foretrekker da heller "eldre fyr som ser ut som han har vært litt for lenge alene på seilbåten sin - look".
Apropos dekkskift; joda, ungdommen kan saktens humre/mobbe/harselere over dekkhotell og annet fjas.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.