Endelig mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra et stille og rolig hjem på Ris. Kick-starter dagen med en eller fire kopper Nespresso. Hjemmekontorering i hele dag og som alltid på en mandag så er det trening på programmet i kveld. Ha en bra start på uken.

Endelig mandag?!?!? I hvilken værden lever du i ;)
Jeg som prøver å søke om 3 dagers helg... :)

God mandags morgen fra toget :)
Ha en fantastisk mandag :)

God morgen fra avgangshallen på ALF. Stirrer ned i en tom kaffekopp og lurer på om jeg skal trø bort til gaten. Priority boarding har ikke startet enda. Sitter litt til jeg...
Ha en fin mandag

God morgen fra Grønland, her starter man på en arbeidsuke helt uten reiseplaner. Det gjør forsåvidt ingenting da det er plenty av gjøremål både i og etter kontortid... Ha en finfin uke[emoji3]

God morgen fra Lillestrøm. :) Her blir det en snartur til Bergen i dag. Deilig med en fridag! Ha en fin dag! :)

Mornings fra feil L1. Innstilt tog, så da blir det en liten omvei og 3 minutter ekstra via Asker. Litt småklein, og mistenker det er noe som stammer fra barnehagen. Turen hjem fra fjellet gikk bra i går og det ble et stopp i Notodden for burger. Og Notodden leverte som forventet, det første som møtte oss var noen rånere som hang ut av bilen i fart og med anlegget på full guffe. Sånn det skal være der. Ha en fin dag

God morgen fra Bærum. Livet med privatsjåfør rundt om i Asia er byttet ut med sjåførtjeneste i Norge. Er en snekker som skal komme å klø seg i hodet i dag også. Trøsten er at nå har utbygger brukt mer penger og ressurser på døra enn det ville kostet dem å bytte den med en gang. Så er det fasinerende å høre hvor sjokkert noen er over at menn ikke vil ha barn nr tre. Dette samtidig som det ikke bygges annet enn små leiligheter rundt om.

Nyt dagen og finværet om du er på østlandet iallfall.

God morgen fra kontoret på bygda. Traff venstrefelt-mafiaen på vei til jobb i dag som er straffen for å sove 30 minutter ekstra. Jeg ser på de som ligger i venstrefeltet i 80 veldig relatert til politikk.. Det er en gjeng på venstresiden som ligger i venstrefeltet av egoistiske grunner når de burde holde seg på høyresiden for å få ting til å fungere ;)

Selvfølgelig ikke jet-lag og klar for sjømatkveld med hele kjernefamilien samlet igjen.

God morgen fra kontoret på bygda. Traff venstrefelt-mafiaen på vei til jobb i dag som er straffen for å sove 30 minutter ekstra. Jeg ser på de som ligger i venstrefeltet i 80 veldig relatert til politikk.. Det er en gjeng på venstresiden som ligger i venstrefeltet av egoistiske grunner når de burde holde seg på høyresiden for å få ting til å fungere ;)

Selvfølgelig ikke jet-lag og klar for sjømatkveld med hele kjernefamilien samlet igjen.

Kom en tur nedom hit så kan jeg vise deg hvordan man kjører venstrefelt i striregn kl 05:30 på mårran ;) I double dare you.

Nå er det faktisk sånn at det er ulovlig å kjøre over fartsgrensa - venstrefelt eller ei (nesten så jeg synes at noen av dere fortjener å få den fartsboten). Men er klart når det er lite politi på veien for å fange opp fartssyndere så tja. Mornings fra Oslo. Her må jeg få gjort unna en del ting i dag som å vaske klær feks og håper ikke klesvaskermafiaen (sånn når vi snakker om mafia) har stjelt vaskeriet. Men det kan jeg enkelt sjekke på nettet før jeg går ned. :D

Nå er det faktisk sånn at det er ulovlig å kjøre over fartsgrensa - venstrefelt eller ei (nesten så jeg synes at noen av dere fortjener å få den fartsboten). Men er klart når det er lite politi på veien for å fange opp fartssyndere så tja.

He he.. Det er nok poenget og ofte det de tenker i dette feltet sitt - men å passe på fartssyndere er ikke venstrefeltmafiaens jobb.

Det artige er at de ofte gir på litt når det er ledig i høyrefeltet, og de er plutselig meget fleksible på fartsgrensen når man prøver å smette forbi dem i høyrefeltet.

Men - jeg er problemet og må bare tidligere opp om morgenen, jag passer ikke inn i de norske trafikk-tankegangen.

God kjølig morgen fra det Sørlandske!

Solen skinner og rundt null grader.
Mesteparten av dagen skal brukes til kontorering, bortsett fra en liten tur ut for å legge om dekk på noen nye felger jeg har fått så jeg får eu godkjent doningen. Ellers blir det vinsmaking i klubben i kveld før turen går til Oslo i morgen for et par dagers jobb der.

Uka byr på 6 flyreiser og 3 hotellnetter. Et mer eksotisk selskap skal testes fra OSL på fredag.

God uke!

He he.. Det er nok poenget og ofte det de tenker i dette feltet sitt - men å passe på fartssyndere er ikke venstrefeltmafiaens jobb.

Det artige er at de ofte gir på litt når det er ledig i høyrefeltet, og de er plutselig meget fleksible på fartsgrensen når man prøver å smette forbi dem i høyrefeltet.

Men - jeg er problemet og må bare tidligere opp om morgenen, jag passer ikke inn i de norske trafikk-tankegangen.

Vi får innføre iransk trafikkultur - den får den kinesiske til å se ut som verdens beste trafikkultur... Nesten helt umulig å krysse en gate i Teheran, fotgjengerlys finnes ikke (det finnes faktisk i Kina).

Grompf....

Syntes det var merkelig lyst ute da jeg våknet.
Det var også merkelig "lyst" på mobilen (i form av en SMS fra en kollega som lurte på hvor jeg var). Rett etterpå kom en tilsvarende en fra sjefen.

Ble hjemmekontor, gitt...

Ha en god en :)

God mandag fra hjemme kontoret - skal prøve å få satt opp Insta 360 One X mot telefon og IPadèn - ikke alltid så lett.

Ha en flott mandag - i morgen dukker det kanskje opp litt snø og sludd på Østlandet - så nyt denne sol-mandagen.

Jan

Morn fra Stavanger. Vært innom sykehuset og fått påmontert en slags fancy allergitest som skal sitte klistra på ryggen i 48 timer. Med seg hjem fikk man også beskjed om å unngå dusjing, bading og aktiviteter som kan medføre svette tilstander. Så det ligger an til rolige dager her i gården. Ha en fin dag forumister!

God morgen fra toget... toget fra Bristol til Paddington. Endelig på vei hjem og været er rimelig ille. Vannrett pøsregn.

Blir bra fint med en uke i heimen nå altså

Ha en fjong dag

God dag fra Berlin, Filmfestival, mor på yoga, far og barn på lekeplassen, skal vel bli en øl og sushi i dag og, late dager helt uten kjøring i verken venstre- eller høyrefelt.

Hold my beer .......

c168905e9048c17866ce84944e7ed250.jpg

Her i Georgia er det forbudt å ligge i venstre felt hvis du sinker trafikken. Selv om du holder fartsgrensen. Så når trafikken flyter 10-20mph over fartsgrensen og du ligger i venstre felt uten å holde samme fart, vanker det bot.

Ellers, g’morgen. Her kommer det både håndverkere og elektrikere og det må ryddes plass til en stressless og en stor madrass i uthuset. Fridag, men ikke fridag, if you know what I mean ....

Last edited:
Hold my beer .......

c168905e9048c17866ce84944e7ed250.jpg

Her i Georgia er det forbudt å ligge i venstre felt hvis du sinker trafikken. Selv om du holder fartsgrensen. Så når trafikken flyter 10-20mph over fartsgrensen og du ligger i venstre felt uten å holde samme fart, vanker det bot.

Nok en grunn til å elske Amerika :USA

Back