God morgen fra kontoret på bygda. Traff venstrefelt-mafiaen på vei til jobb i dag som er straffen for å sove 30 minutter ekstra. Jeg ser på de som ligger i venstrefeltet i 80 veldig relatert til politikk.. Det er en gjeng på venstresiden som ligger i venstrefeltet av egoistiske grunner når de burde holde seg på høyresiden for å få ting til å fungere
Selvfølgelig ikke jet-lag og klar for sjømatkveld med hele kjernefamilien samlet igjen.
Nå er det faktisk sånn at det er ulovlig å kjøre over fartsgrensa - venstrefelt eller ei (nesten så jeg synes at noen av dere fortjener å få den fartsboten). Men er klart når det er lite politi på veien for å fange opp fartssyndere så tja.
He he.. Det er nok poenget og ofte det de tenker i dette feltet sitt - men å passe på fartssyndere er ikke venstrefeltmafiaens jobb.
Det artige er at de ofte gir på litt når det er ledig i høyrefeltet, og de er plutselig meget fleksible på fartsgrensen når man prøver å smette forbi dem i høyrefeltet.
Men - jeg er problemet og må bare tidligere opp om morgenen, jag passer ikke inn i de norske trafikk-tankegangen.
Hold my beer .......
![]()
Her i Georgia er det forbudt å ligge i venstre felt hvis du sinker trafikken. Selv om du holder fartsgrensen. Så når trafikken flyter 10-20mph over fartsgrensen og du ligger i venstre felt uten å holde samme fart, vanker det bot.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.