Endelig mandag....

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Nespresso i kopp og kropp og snart på vei ut døren for å gå til dagens første møter i sentrum. Ha en bra start på uken du også.

God morgen fra Hvalstad. Solen skinner og en espresso er i koppen. Her er vi nesten klare, men må vente med avreise til barnehagen åpner. Ha en fin dag

Morn fra bussen retning L1. Tror det blir god tid til overgang på Sandvika, men det er ikke helt utypisk på mandag.

G'morgen fra Ælvebyen Drammen! Var friske 12.5km til jobben på sykkel i dag. 3-4 grader gjør at man våkner. Motivasjonen er så som så....blir ny jobb fra 1. august, så får prøve å finne all motivasjon jeg kan før ferien starter!

Strålende morgen fra Stavanger. Her går det i dagens nyheter, litt på tv`n og litt på nett, og kaffen`n er også på plass. Har lovet mellomste datter frokost 09:00 før vi to sammen skal ut på litt kos sammen. Ellers fikk jeg i dag Mail fra AMEX om at første CT er i boks, da ligger en faktisk meget godt an til CT nr.2, det gledes.
Ha en nydelig dag :)

God morgen fra Trondheim!

Var på en konfirmasjon i går, for første gang i mitt liv. Hadde hørt rykter om store summer etc, men ble likevel overrasket å se at en 14-åring sitter igjen med litt over 100k etter en slik dag. Det var ikke så veldig mange i selskapet heller.
Jaja, folk har det tydeligvis bra.
Jeg er ikke konfirmert, tror dere at det blir like god butikk for en gammel gubbe? :old

Ha en flott dag!

^ Kommer langt på ferie med 100k, men kjenner jeg den vanlige nordmann så går det nok til overpriset bopel [emoji23]

Hellu fra BGO hvor man har gjort en #flyskam-verdig tabbe på denne turen til Madrid. Tenkte det hadde vært gøy å prøve Finnair så bestilte BGO-HEL-MAD, vel viten om at første leg er operated by vår kjære WF og E2. Dette la jeg også merke til i bookingen, men til min forskrekkelse innså jeg forrige uke at også andre segment er operated by noen andre enn Finnair selv, tross AY flight nummer og det sto ikke under bookingfasen! Syyyykt irriterende å ikke få flydd Finnair når først flyr ganske feil vei i 2t, før 4t fra HEL-MAD. Jaja, blir sikkert gøy å fly en 17 år gammel A321 Iberia... trøsten får være at jeg ikke har flydd deres single aisle fly, kun deres vakre A346 tidligere mellom LHR-MAD [emoji4]

En annen trøst er A330 hjem fra MAD, digger widebody intra Europa[emoji41]

Ha en finfin uke!

Blå Mandag i Florida men varmt og godt, får finne på noe idag som ikke involverer mye mat og drikke..:drink
Er heller ikke konfirmert, fant ut tidlig at guder og religion var man-made og nektet å ha noe å gjøre med slikt. På den tiden ble det gjerne 1000 kroner til en konfirmant, penger som gikk til moped, Tempo-Lett var populær, så var også Panter med 50cc, det fikk an å trimme de til dobbel effekt, noe jeg ble spesialist på. (Sluttet skolen tidlig og tok jobb for å kjøpe moped:rolleyes:)
Fortsatt god Mandag fra koloniene.

^ Kommer langt på ferie med 100k, men kjenner jeg den vanlige nordmann så går det nok til overpriset bopel [emoji23]

Kjenner jeg den vanlige konfirmanten så går det nok til moped og gaming-PC, kanskje etterfulgt av bil om en 3-4 år [emoji23]

Widebody er oppskrytt. #757rules

G’morgen. Friskt ute på morran - helt nede i 16 grader .... Fridag i dag, så da må man nok ut og kjøre gressklipper igjen. Costco må også besøkes. Busy busy ... Sliter også med en Raspberry Pi som ikke vil koble seg til FR24, så nok å ta tak i.

Widebody er oppskrytt. #757rules

G’morgen. Friskt ute på morran - helt nede i 16 grader .... Fridag i dag, så da må man nok ut og kjøre gressklipper igjen. Costco må også besøkes. Busy busy ... Sliter også med en Raspberry Pi som ikke vil koble seg til FR24, så nok å ta tak i.

Costco ja - det er vel altmuligmarkedet man ikke slipper inn uten medlemskort - noe ala tilsvarende Smart Club i sin tid her i Norge.

Jaja god dag fra Oslo - ikke så mye som skjer, men har nå klart å slenge inn noen jobbsøknader og det er da noe

God morgen fra Ris. Nespresso i kopp og kropp og snart på vei ut døren for å gå til dagens første møter i sentrum. Ha en bra start på uken du også.

God morgen fra Hvalstad. Solen skinner og en espresso er i koppen. Her er vi nesten klare, men må vente med avreise til barnehagen åpner. Ha en fin dag
At dere klarer å drikke den guggen der :skep

God mandag fra fergekaia :-)

Fikk tilbud om å teste å bo gratis et par dager i et hus på Isla som skal ut på Airbnb neste uke. Er ikke så veldig glad i røkt myrvann, men de har god lokal gin og øl ryktes det.

Får se om det også blir en tur over til Jura mens man først er der ute.

Ha en finfin mandag folkens :-)
185fbbd7a66c96f5bef3bc249fc845ec.jpg

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

Back