• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig mandag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Vertshuset Røros. Snart klar for en morgentur i herlig vårvær...skal vel bli over 20 grader her i dag. Dagen fylles opp med interne og eksterne møter. Ha en flott mandag du også.

Morn fra N72 grader i havet.

Tåken har lagt her siden i går, hvor BHL måtte innstille avgangen.

Tåken ser ut til å lette litt nå i morgentimene.
Fortsett det sånn blir det dårlig med kansellering og tilhørende greie betaling for de det måtte gjelde.

Ellers var det 2 grader ute i natt.

God uke ønskes til dere.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Lillestrøm. :) Mandag igjen men kortere uke, det nærmer seg også flyturer neste helg igjen. Ferietur i slutten av juni ble booket i går. Fire OS turer, først to i eco også biz hjem igjen.
Ha en flotters start på uka! :)

God mandag fra Minsk. Ja, ble en dag lengere enn normalt da det ikke var mulig å gjøre ønsket utflukt på lørdag. Idag er det et oppsamlingsheat av severdigheter i nærheten av hotellet og hotellets badeland må antagelig klare seg uten et nytt besøk. Air Baltic skal så fly meg rett til kveldens stjernespekkede samling i Oslo.

attachment.php

Ha en god en alle som har tenkt kaste glans over kvelden i Oslo.

Attachments

• star.jpg
    star.jpg
    100.6 KB · Views: 672
God beste dagen i uken fra Linje 2!
Dagvakter fem dager i strekk, taler for normal døgnrytme også opp mot kommende helg.
Nystrøken mandag ønskes :)

God morgen fra kontoret. I dag skal både doktor og eiendomsmegler treffes, så etter litt påfyll av te får jeg vende tilbake til skjermene. Dugnad i sameiet er det også i dag. Ha en fin dag

God morgen fra Saga loungen i KEF!
Sitter her og spiser frokost ved siden av en stein, og gleder meg til kvelden i Oslo :-)

f11da45156ec10246d8d4d5f2ecebd0a.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Oslo - her skal det jobbes litt, når kontoret mitt er 3 meter å gå fra senga så får det være greit.

Viktig å ikke spre fargespekteret for mye til frokost, men de som laget russisk taffelmusikk bør ha et eget hjørne i helvete.

attachment.php

Attachments

• 20180514_100344-1612x784-644x313.jpg
    20180514_100344-1612x784-644x313.jpg
    83.8 KB · Views: 576
Hei fra det Haukelandske. Her går det fortsatt i venting. Men det nærmer seg heldigvis(?) operasjon på onsdag. Har fått sneket meg en tur til byen i dag for å fyllt opp lageret av undertøy. Gjennomsiktige nettingtruser er uaktuelt! Har utsikt til helipadden fra rommet jeg bor på. Litt helispotting blir det altså. Kanskje ikke av den lystigste typen. Men men.

God morgon fran loungen pa LHR T5.

Det tog 50 minuter med Heathrow Express fran T4 till T5. Vid ankomst LHR med EY bad crew ekonomipassagerare att forbli sittande. Det upprepades och sen kom flera poliser och hamtade en arabisk man.

God morgen fra Munchen. Noen hektiske dager på messe er over og det bærer hjemover med LH om noen timer.

Ser til min store forskrekkelse at det faktisk ikke er mulig å få plass til alt i håndbagasje, så jeg må sjekke inn bag. Grøss og gru...

Vurderer en liten rusletur før bilen kommer og henter for å levere på flyplassen.

Ha en brillefin dag

Tuddelidu. Her har det lysnet og bikkjene ligger fornøyd og sover frokostlur. Selv har jeg akkurat tømt første kaffekopp og vurderer å koke meg havregrøt. Passende for en mandag morgen hvor jeg må gjøre noe så uvanlig som å jobbe .. Velvel, fri i morgen.

32 i går, muligens 33 i dag ... kan godt snu nå.

God ettermiddag fra Lilestrøm i dag... Tydeligvis følger jeg dårlig med om dagen...

Robert sin stjernespekkede samling i Oslo i dag ?? Ser ut som mange David stjerner.. Amerikansk feiring om US Embassy i Jerusalem ?? :wow::cry:

Sport ? Men jeg bor i provinsen med lite kontakt med Tigerstden..

Robert sin stjernespekkede samling i Oslo i dag ?? Ser ut som mange David stjerner.. Amerikansk feiring om US Embassy i Jerusalem ?? :wow::cry:
Stjernene befinner seg i Minsk, ved inngangen til museet over "den patriotiske krigen". Propaganda kan være så ekstremt at det visuelle uttrykket går langt forbi det parodiske og over i de surrealistiske.

Her i Riga var det spesielt å se den samme norske "foreningen" på vei tilbake til Norge. Nedover var det en samlet gjeng i finskjorter som skrøt om damer, lo og gliste bredt. På veien tilbake så de mye mer stusselige ut, ubarberte og stort sett i joggedress. Her var det maks spredning og nesten alle så bare mutt ned i bakken. Unntatt et par som snakket dempet sammen så de ikke lengere ut som om de kjente hverandre. Har på følelsen at jeg ikke bør spørre noen av dem hvordan turen var.

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Upåklagelig vær og ca 25+, det lever man vel egentlig helt fint med, men kanskje hakket for varmt for meg.

Her har man slått ihjel en arbeidsdag blant de eldre, alltid like trivelig det synes jeg. 6,5 time på kontoret/arkivet i morgen før man er innvilget 3 dager fri, derimot skal man vaske sykehjemmet på lørdagen.

Ha en fortsatt fortreffelig en. :)

Spørre cabin crew om øljekk for å få åpnet ølflaske som er tatt med ombord... det var jo en ny vri.

God morgen fra fergen, nydelig morgen - sitter ute på morgen seiling - dog litt merkelig med meget stort oppbud av Homeland Security - noe er på gang. Men nå er de alle opptatt av en sjaefer hvalp (men det må vi ikke snakke om her).
Ellers en nydelig weekend med to lange kayak turer med den lille italienerinnen, en liten sjøløve (Otto) fulgte nysgjerrig etter oss. Nå uke #2 i Boot Camp

Hei fra det Haukelandske. .

Ikke kjekt å høre at du er på sykehus. God bedring må du ha!

God eftan fra et sommerlig Stavanger, sol og varme uten vind, ganske utrolig til å være på disse kanter. Grillen er fyrt opp, det er også et par bokser med Lervig sin Lucky Jack.
Ha en bedre aften :)

Back