Endelig fredda'n!

Morn morn...eller g'formiddag fra Troinnhjæm by

Lett regn og grått....det er lite flått
Her faller ingen snø, vinterlivet er iferd med å dø.
Men mandagen kanskje tenner et håp
det er meldt kaldere,kanskje vinterlig dåp.
På lørdag blir det et festlig lag,
idag ønskes alle en trivelig dag :)

Lyrisk hilsen til alle forumister :headbang

God formiddag fra Sas sin gull lounge på Arlanda. Da sitter man og venter på at flyet hjem til Oslo skal klargjøres. Godt med helg etter en hektisk uke med mange eksamner :)

Dagen startet med lussekatter og pepperkaker i barnehagen litt før 8, med Prinsessen først i Luciatoget (LITT stolt far, kanskje?) og fortsetter med laptoppen på hjemmekontoret (aka kjøkkenet), der jeg kjenner at det er på tide å fyre i ovnen og sveive i gang Nespressomaskinen.

I ettermiddag gjør jeg som Obama og flyr fra OSL. Det blir en liten helgetur til den danske svigerfamilien, men jeg tror kanskje jeg får et lite forklaringsproblem. Etter å ha lært barna at "rødt fly er æsj" - så skal vi altså fly med denne (på EuroBonus-billetter): http://www.planespotters.net/Aviation_Photos/photo.show?id=107249

jaja, vi kan jo HÅPE på flybytte og retromaskinen....:headbang

Glad fredag morgen... Ble 17 timers arbeidsdag i går og dagen i dag blir nok like laaang - men det nærmer seg jul og ikke minst ferie.
EB - en to-timers forretningslunch og en firetimers middag med godt drikke til er IKKE jobb!

Bare en økonom kan si noe slikt CK...men hva kostet det SAS at en haug småbarnsforeldre i dag tok en Gro - nei Luciadag???

Endelig fredag, og den var etterlengtet! Har i løpet av uka vært igjennom halvårsprøve i seks fag og er helt klar for helg nå. På torsdag starter juleferien!

God ettermiddag

En lang dag på jobb, ganske så hektisk med diverse forsinkelser.
Nå blir det å sale på og dra på julebord. Men det blir ganske kort da jeg har blitt lurt til å stille opp på jobb i morgen kl 0700. Fordelen at jeg har en ekstra fridag neste uke.

God helg til alle

S

G'ettermiddag fra kontoret i Chicago. Finfin tur med UA fra San Diego i F i dag. Purser av meget bra klasse, frokosten var god og jeg fikk to sårt trengte timer på øyet.

Ble ett lite stopp innom kontoret på vei hjem for å få avgårde noe papirarbeide og skrive reiseregning. I kveld aner jeg ikke hva fruen har funnet på, men er ikke klar for noe surprise party :rolleyes

En god helg ønskes alle!

God kveld,
Det gikk til helvete med testingen og det var bare å returnere til Sola .
Fin biltur tilbake i ettermiddag fra Edinburgh til ABZ i kaldt vintervær. -1 grad i de tidlige ettermidagstimer.
SK4616 og LN-BRX gikk ca 20 minutter etter tiden i fredagsrushet.
Fin flight over med god service fra crewet i C klasse.
Det var mye godt å spise og drikke.God start på helgen!
Klarvær fra ABZ og hele veien over sjøen til SVG.
Nu blir det helg i heimen likvel med ny tur til øya over helgen.
God natt.

Back