Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God morgen fra Groruddalen - her er været det samme som den har vært fra 10 mai - det er varmt - klamt - sol og dette har vi døgnet rundt.
I dag blir det ikke et arbeidsslag - bare avslapping.
Jan
Får då boardingkort i appen? At det ikkje er alle stadar det kan brukast til noko som helst, det er noko anna. Fekk gamaldags to-delt boardingkort og meget manuell innsjekk i går. #flashbackGod fredag fra tiggerstaden. Skal snart avgårde på oppdagelsesferd igjen og skal se på historisk stein som kan blitt gjenstand for alt fra vikingplyndringer til filmer og tv-serier. Oppholdtvær blir det til og med.
Har allerede sjekket inn online, men jeg lurer på hva som er meningen med at Norwegian har online innsjekking, man får jo ikke boardingkort der så hvorfor har de det?
Ha en god en alle som lurer på livets store mysterier.
Har dårlige erfaringer med apper, nett eller mobil som feiler så jeg satser alltid på papir. Om innsjekking via websidene kun kan benyttes via app så burde de si det på websidene.Får då boardingkort i appen? At det ikkje er alle stadar det kan brukast til noko som helst, det er noko anna. Fekk gamaldags to-delt boardingkort og meget manuell innsjekk i går. #flashback
Har dårlige erfaringer med apper, nett eller mobil som feiler så jeg satser alltid på papir. Om innsjekking via websidene kun kan benyttes via app så burde de si det på websidene.
Joda, men hva er da vitsen med online innsjekking?Er vel bare å gå og hente boardingkortet i automaten på OSL?
Får då boardingkort i appen? At det ikkje er alle stadar det kan brukast til noko som helst, det er noko anna. Fekk gamaldags to-delt boardingkort og meget manuell innsjekk i går. #flashback
.
Joda, men hva er da vitsen med online innsjekking?
Å sjekke inn akkurat når innsjekk åpner så man får BN 1![]()
Eg får bare BN 2 og oppover. Det må ligge en forbannelse over BN 1.
Reiser du ofte sammen med noen som har et navn før ditt i alfabetet?
Jeg har etternavn på F, og reiste et par turer til USA med en kamerat som har etternavn på E, og han fikk alltid BN-et før meg på alle flighter.
Reiser du ofte sammen med noen som har et navn før ditt i alfabetet?
Jeg har etternavn på F, og reiste et par turer til USA med en kamerat som har etternavn på E, og han fikk alltid BN-et før meg på alle flighter.
Huff, ser for meg at man kan havne i helt feil del av flyet, bulkhead, nødutgang, rad forran nødutgang, rad uten vindu, rad over vinge, like ved toaletter ellet til og med på feil side av flyet.Flere flyselskap tilbyr nå automatisk check-in med boardingkort levert til app.
Du lager en profil med setevalg, passdata/API, reisepartner og FFP. Systemet følger med på aktive bookinger
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.