Får du boks i Noreg også? Trudde det berre er utlandet?God fredag fra cafe-loungen på OSL. Har gjennomført årets vanskelige øvelse "gå til venstre etter sikkerhetkontrollen". Har med både myggspray og genser så nå er jeg klar for midnattssol. Og så skal nytt boks-konsept prøves i pluss.
Ha en god en alle som sørger for minst én oppdagelsestur i Norge hvert år.
Så slepte kontrolløren opp Fnate. Så Tellef. Holdt dem opp. Klemte og kjente. Så skeptisk på meg. Jeeeeezus... jeg har aldri vært så flau i hele mitt liv. Om jeg hadde vært råkkestjerne frem til da, ble statusen relativt raskt redusert.
Så slepte kontrolløren opp Fnate. Så Tellef. Holdt dem opp. Klemte og kjente. Så skeptisk på meg. Jeeeeezus... jeg har aldri vært så flau i hele mitt liv. Om jeg hadde vært råkkestjerne frem til da, ble statusen relativt raskt redusert.
Hva med Helge?
Har ikke folk sans for humor er de ikke noe å samle på uansett.
G'morgen fra godset i vestsørøst. Klar for helg, men først skal nok en arbeidsdag bekjempes. Kun 17 grader og superbehagelig ute. Skal man tro langtidsvarslet, er det en stund til man får se slike temperaturer igjen, så det gjelder å nyte det mens man kan.
Bikkjene har akkurat holdt avstemning og forlanger bacon til frokost. Egg og brød kan godt droppes.
Helge var i bag nr2.
Får du boks i Noreg også? Trudde det berre er utlandet?
Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.