Endelig fredag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Er vel bare polarrull i Norge? Men la merke til at det så ut som det var bokser København-Vagar - nå satt jo jeg bare i Go. Det var tom GT å få ombord, så kan hende de kjører Europa-konsept på lengre legs innad i Norden.
Usj, ble avspist med en polarrull. Fløy i Pluss til ingen nytte. :cry:

However... på kantina på LAX så jeg en dame bli eskortert inn. Moviestar-style. Hun var bare 100% dashing. Åjåjåjåjåjåjjjj også videre. Keira Knightley aktig.

Hun skulle så klart på samme fly som meg. Ikke at jeg merket mye av det, men de fant ut at jeg og henne skulle dele assistent i Paris. Så vi kjørte bil sammen og skulle ta sikkerhetskontroll sammen. Jeg var happy som bare søren. Hyggelig var hun også. Skulle til Wien.

Ha ha... sitter og tar en øl og ser på Graham Norton show. En blondine i sofaen sammen med Tom Cruise...

- "jammen... er det ikke..."

Jodda, dama som fikk hilse på elefanten. Annabelle Wallis

Ikke superrockestjerne kanskje. Men ganske flott

Har ikke folk sans for humor er de ikke noe å samle på uansett.

Al Franken for President !!! Han som okkuperer the ikke fullt saa hvite hus har jo absolutt null sans for humor, det maa ha blitt fjernet samtidig med alle Botox inngrepene....saa ikke noe aa samle paa som LN-MOW slaar fast !!!

Her borte i vest skinner solen, det er sommer og det lokale bryggeriet hadde endel smaagodt paa lager for min lille Squealer (en halvliter av LN-RPT format....)terrassen er malt (det er nok bedre med Elefnater som assistenter enn Beagler naar man maler med graafarge - vi har vel en ny rase av Beagler - GraaBeagle.....ha en like fin dag....

Back