G G-COLE ScanFlyer Gold 16 Apr 2011 #1 Bladde igjennom et blad i butikken i dag, (fy meg....,-bla i bladene i butikken....) ,- og der kom eg over denne annonnsa. Denne modellen må da være litt skjelden eller ?
Bladde igjennom et blad i butikken i dag, (fy meg....,-bla i bladene i butikken....) ,- og der kom eg over denne annonnsa. Denne modellen må da være litt skjelden eller ?
BU662 critical mind 17 Apr 2011 #3 Tror Savipix bör ha förste forsök a bli enige med selgeren. Han spurte jo för noen dager om det finnes seg slik en modell. Dersom dette er original og i god tilstand, sa er har dette en verdi pa sikkert 3 hövdinger.
Tror Savipix bör ha förste forsök a bli enige med selgeren. Han spurte jo för noen dager om det finnes seg slik en modell. Dersom dette er original og i god tilstand, sa er har dette en verdi pa sikkert 3 hövdinger.
G G-COLE ScanFlyer Gold 17 Apr 2011 #5 Var i et samlerblad. Kan oppgi telefon som står i anonnsen på pm hvis intresse.
G G-COLE ScanFlyer Gold 7 May 2011 #6 Er det noen som har fått tak i denne modellen her eller ? Hadde vært kjekt å høre hvordan det gikk ivertfall.
Er det noen som har fått tak i denne modellen her eller ? Hadde vært kjekt å høre hvordan det gikk ivertfall.