• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

En ganske normal onsdag på OSL - ganske!

Even92LN

ScanFlyer Gold
En ganske normal onsdag på OSL - ganske!

Hadde fri fra skolen og været så ikke så altfor ille ut på værmeldinga, så da var det ingen tvil om hva jeg skulle gjøre i dag :D

Men det var forferdelige fotoforhold i dag... Mørkt, vått og grått. Så det ble ISO 400, F8 og ca 1/40 sek. på meg i dag -.-

Her er de jeg ble mest fornøyd med - ikke noe å skryte av men..

IMG_2801.jpg

IMG_2895.jpg

En helt hvit jeg aldri har sett før - YL-BBA
IMG_2931.jpg

Og dagens lille overraskelse da :) Noen som vet hvem som kom i denne? De spurte tårnet om rød løper da de var på final, men tårnet måtte skuffe dem om at de ikke hadde fått skaffet noen, men de var cleared to land :) De parkerte på gate 53.
IMG_2954.jpg

IMG_2972.jpg

IMG_2978.jpg

IMG_2983.jpg

IMG_2996.jpg

IMG_3009.jpg

IMG_3027.jpg

IMG_3039.jpg

IMG_3055.jpg

IMG_3088.jpg

IMG_3114.jpg

IMG_3142.jpg

IMG_3172.jpg

IMG_3223.jpg

Re: En ganske normal onsdag på OSL - ganske!

Ikke dårlig dette, gråværet tatt i betraktning :)

Knall fine bilder, liker at noen vil trosse dårlige værforhold.:D

Herlige bilder... Selv om jeg aldri i livet ville flyttet fra sørvest-landet, må jeg innrømme at jeg er virkelig misunnelig på dere som bor i nærheten av Gardermoen :-)

hei å hå

H.

Her var det absolutt bilder å skryte av :D Masse interesant, blant annet to av typen b747 :D

Back