J Jerry ScanFlyer Blue 26 Aug 2012 #1 En dag på 23rd Air Base. Det var en lang og varm dag på rullebanen i Minsk Mazowiecki, på grunn av dårlig vær over Lask Base, F16 dukket opp ikke. Dessverre har jeg ingen lov til å publisere bilder av low-pass og rundflying. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
En dag på 23rd Air Base. Det var en lang og varm dag på rullebanen i Minsk Mazowiecki, på grunn av dårlig vær over Lask Base, F16 dukket opp ikke. Dessverre har jeg ingen lov til å publisere bilder av low-pass og rundflying. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
A AggTouchdown ScanFlyer Gold 26 Aug 2012 #2 Re: En dag på 23rd Air Base. Du vet allerede hvor misunnelig jeg er, og det ble ikke noe bedre nå Håper det blir en Su-22 demo på Radom neste år, for et beist! Skulle også ønske at Luftforsvaret lærte litt av det polske luftforsvaret.
Re: En dag på 23rd Air Base. Du vet allerede hvor misunnelig jeg er, og det ble ikke noe bedre nå Håper det blir en Su-22 demo på Radom neste år, for et beist! Skulle også ønske at Luftforsvaret lærte litt av det polske luftforsvaret.
TKDahl The Heraklion Spotter :) 26 Aug 2012 #3 Re: En dag på 23rd Air Base. Veldig veldig lekre bilder av spenende maskiner, meget flott !!! TK :fly
Re: En dag på 23rd Air Base. Veldig veldig lekre bilder av spenende maskiner, meget flott !!! TK :fly
Heidi ScanFlyer Blue 26 Aug 2012 #5 Re: En dag på 23rd Air Base. Veldig,veldig tøft. Favoritter alle sammen Heidi
J Jerry ScanFlyer Blue 26 Aug 2012 #6 Re: En dag på 23rd Air Base. AggTouchdown said: Du vet allerede hvor misunnelig jeg er, og det ble ikke noe bedre nå Håper det blir en Su-22 demo på Radom neste år, for et beist! Skulle også ønske at Luftforsvaret lærte litt av det polske luftforsvaret. Click to expand... Su-22 demo på Radom neste år er garantert, og jeg tror det vil være siste gang, for to eller tre år går de for skrap. Jeg ville ikke stole på norske Luftforsvaret, de har sine forsvaret mediesenter.
Re: En dag på 23rd Air Base. AggTouchdown said: Du vet allerede hvor misunnelig jeg er, og det ble ikke noe bedre nå Håper det blir en Su-22 demo på Radom neste år, for et beist! Skulle også ønske at Luftforsvaret lærte litt av det polske luftforsvaret. Click to expand... Su-22 demo på Radom neste år er garantert, og jeg tror det vil være siste gang, for to eller tre år går de for skrap. Jeg ville ikke stole på norske Luftforsvaret, de har sine forsvaret mediesenter.