Det sies at Øresundsbroen skal tas i bruk på CPH til nettopp dette formål og at Copenhagen Connected står for finansieringen av flytting av broen.
Ville OSL vært kapabel til å ta i mot A380 på daglig basis med et års varsel?
Ville OSL vært kapabel til å ta i mot A380 på daglig basis med et års varsel?
Problemet på OSL er kapasiteten i terminalen. Den er sprengt, og for non-Schengen vil ikke situasjonen endre seg selv etter utvidelsen av terminalen som står ferdig i 2017.
Noen som har noen ideer ang sete avstand i monkey med denne config'en. Vil den bli den samme som i dag?
Vil vel uansett ikke bli noen A 380 til OSL før byggetrinn to av ny pir står ferdig(tidligst 2020), da det vel kreves minimum dobbel bro, helst trippel.
1230 pax inn/ut med to broer ..? Heheheheheeheheheeheheehehe............
De boarder jo dagens maskin med over 400 seter med bare en bro.
Det blir stas med en ny stor fugl i CPH. Men jeg stiller nu allikevel spm iom at vi vet at det er masse cargo på EK sine B777 flyninger ut i fra OSL. Har ikke 777 vel så mye cargoplass som A380?
Utfordringen er plass videre fra DXB. 380 er et flott fly til mye, men for cargo og spesielt den litt spesielle cargo vi har fra norge er det et crap fly.
Alt for lite plass cargo space på maskinen, så man sliter ofte med plassen videre ex DXB når det er 380 involvert....
S
Det blir stas med en ny stor fugl i CPH. Men jeg stiller nu allikevel spm iom at vi vet at det er masse cargo på EK sine B777 flyninger ut i fra OSL. Har ikke 777 vel så mye cargoplass som A380?
Jeg har tuslet endel ganger med EK fra OSL og har ikke vært så veldig imponert over belegget så langt(jule tur inkl). Så en A380 er vel kanskje a dra det vel langt. Men det er klart dette bare er observert med egne øyne så totalen(fyllningsgraden)over tid er vanskelig for meg å si noe om
...og spesielt First går visst meget godt hvor sistnevnte er nesten utelukkende knyttet til privatmarkedet.
Seatguru har setekart her:
http://www.seatguru.com/airlines/Emirates_Airlines/Emirates_Airlines_Airbus_A380_Two_Class.php
Er du sikker på det Someone, det er vesentlig forskjell på dørplassering mellom 1. og 2. etasje på A380, og for meg synes plasseringen være helt OK.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.