Ekstra best tirsdag! :)

Concorde98

ScanFlyer Silver
Medlem
God morgen fra Lillestrøm!

Her i Deltabyen er man våken klokken 5 for en tur til OSL også en ørliten tur med SAS. :) Tilbake i kveld da, i morgen skal jo VY brukes sørvestover. :)
Deilig med ferie fortsatt!
Ha en super tirsdag!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

SE-RUA blir morgenens transport. :) View attachment 51733View attachment 51734

Last edited:
God morgen. Da var jeg på plass på sykehuset etter en god natts søvn i egen seng. Godt å kunne sove hjemme selv om jeg er innlagt. Dagens første antibiotika kur er i gang. Prøvene i går var fine så vi satser på at trenden fortsetter i dag. Ellers få planer for dagen.

God morgen fra RB Atlantic i Stavanger. Fin tur over fjellet med SAS i går. Godvær og middag på Fisketorget. I dag er det grått og kaldt og straks skal man ut i provinsen sammen med en tekniker for å prøve å fikse på saker og ting. Satser på at det går bra og st jeg kan returnere til Oslo med DY som planlagt i ettermiddag. Ha en finfin tirsdag[emoji3]
70146194f1c7be9478c08d1757f89333.jpg

Glad tirsdag fra Bårdshaug Herregård i Orkanger. Retur i ettermiddag - så får vi se hvor langt jeg orker å kjøre før jeg finner en seng. Ha en digg tirsdag:-)

God morgen fra Lillestrøm. Storsmurfen skulle en liten tur i barnehagen i dag, mens jeg stort sett bare har ferie. Så her sitter jeg og daffer i køya med telefon og kaffe.

Litt reisebooking og en og annen jobbmail blir det vel også. Skal nokså mye rundt omkring i September, spesielt, så greit å booke i vei. Det er faktisk ikke bare bare å organisere ting om man skal utenfor Norden om dagen.

Ha en fin en. Jeg må hente mer kaffe!

EDIT: Forøvrig er det egen hatt på menyen i dag. Etter at jeg disset "Invasion" her om dagen har jeg most igjennom 9 av 10 episoder, så det begynner å bli for dumt å si st den suger. Den er faktisk litt spennende. Man må bare spole over litt mega-idioti her og der... som når en rase uovervinnelige og uendelig mye mer utviklede vesener bruker en hel ettermiddag på å snike (!) seg rundt i huset til en bonde i Vermont for å få has på han, mens man på formiddagen blastet hele New York med ene hånda på ryggen. En episode igjen. Tipper fremdeles det blir som LOST, men sesong 1 var jo bra der også. Peace out bruh'

Last edited:
Hei fra bortekontoret. Kjørte sunn dag i går og en liten tur bak i skrenten med Drage og arving #3. Ser ut som en av de fem svært dyre USA-kiloene er borte. målet er at de siste fire er borte førs skole start. En gedigen thai-pizza og en nydelig hvitvin dempet litt fremgangen.

Har jeg tipset om denne Kendall-Jackson før? Det er uten tvil den beste hvitvinen som er der ute.. Smaker som en 1000 kroners franskmann, men koster snaue 200 på Galemoen. Selv dere som leste ABC artikkelen i Natt & Dag for 20 år siden, at chardonnay ikke er godt vil nok like den. Hadde noen med ned til sørlandet til noen vin-vante som heller mot Frankrike og de ble satt ut.

Da ble det et vintips: https://www.vinmonopolet.no/Land/USA/Kendall-Jackson-Vintner's-Reserve-Chardonnay-2019/p/1367701

Nå er det unormalt mye Teams møter og 17.30 skal bilen hentes fra spaet sitt. Selv med massiv pruting får disse prisene bensinregningen til å se stusselig ut.

Hei fra bortekontoret. Kjørte sunn dag i går og en liten tur bak i skrenten med Drage og arving #3. Ser ut som en av de fem svært dyre USA-kiloene er borte. målet er at de siste fire er borte førs skole start. En gedigen thai-pizza og en nydelig hvitvin dempet litt fremgangen.

Kom til Kongsberg Sykehus og legg deg inn her en uke. Holder du deg kun til maten du får servert garanterer jeg ut du går ned 5 kilo på en uke.

Takk for vintips forresten. Får prøve den når jeg igjen kan nyte alkoholholdig drikke.

Morn morn fra Tromsø!

Nattens sol har gått over i skyer, og om noen timer skal man tilbake til regn og høst i Trøndelag…

Reiseplanleggingen for høsten har gått litt i stå, det mangler ledige dager så her må man prioritere knallhardt da alt virker å skje samtidig. Brum

Nyt dagen, T-7 til man passerer 50..

Kim

God morgen fra Lysaker. Forsov meg litt i dag, så ble tog 1 time senere enn planlagt innover. Godt man har sommertid, og kan med god samvittighet forlate kontoret til vanlig tid. Gårsdagen ble brukt til å rydde innboksen etter sommeren, og da kan man bruke dagen i dag til å se fremover! Ønsker alle en god dag med en ryddig innboks!

God morgen fra Tourrettes. Dagens ene Teamsmøte i gang. Men før det har jeg både rukket å jobbe litt, løpe en tur og ta meg en dukkert. Så ikke si jeg ikke er effektiv i ferien. Resten av dagen skal mer eller mindre nytes. Ha en fin dag

Har jeg tipset om denne Kendall-Jackson før? Det er uten tvil den beste hvitvinen som er der ute.. Smaker som en 1000 kroners franskmann, men koster snaue 200 på Galemoen. Selv dere som leste ABC artikkelen i Natt & Dag for 20 år siden, at chardonnay ikke er godt vil nok like den. Hadde noen med ned til sørlandet til noen vin-vante som heller mot Frankrike og de ble satt ut.

Hvor eiket er denne?

Kom til Kongsberg Sykehus og legg deg inn her en uke. Holder du deg kun til maten du får servert garanterer jeg ut du går ned 5 kilo på en uke.

He he.. men samtidig huff da. Jeg får la Dragen lage mat noen uker, da blir det nok Kongsberg-nivå. Hun lager en nydelig kylling-shashimi som fort tar bort en tre fire kilo på noen dager.

God morgen fra Tourrettes. Dagens ene Teamsmøte i gang. Men før det har jeg både rukket å jobbe litt, løpe en tur og ta meg en dukkert. Så ikke si jeg ikke er effektiv i ferien. Resten av dagen skal mer eller mindre nytes. Ha en fin dag

Hvor eiket er denne?

Ganske lite - eikesmaken er som man vet ikke relatert til druen selv om en del tror det og styrker opp om den litt artige "ABC" man hører fra de som har lest seg til smak.

Har faktisk ikke møtt noen som ikke liker denne og i USA lå den ofte på vinlistene på de bedre sjappene (desverre ikke Hooters)

God mårnings fra hybelen i Bergen. Her ble det sove-lenge-dag og en har enda ikke kommet seg ut av sengen men det er vel på tide å slå beina i dørken og mekke seg noe frokost.
Om været holder seg blir det ut å spasere før det på eftan blir jobbing frem mot midnatt.
Ha en fin fin tirsdag :)

Hun lager en nydelig kylling-shashimi som fort tar bort en tre fire kilo på noen dager.

Rå kylling? :drunk: Da tror jeg kiloene bokstavelig talt renner unna.

God dag fra bortekontoret. Godt i gang og passe travelt, etter å først ha måttet ryddet opp i noe fra i går (kundefeil, altså). Og det MÅTTE visst prioriteres. Men jeg tror jeg er noenlunde i rute nå.

Ha en god en :)

God formiddag fra Forus ,
Her jobbes det godt i prosjektet , planen for resten av året er spikret med Team'et mitt. det blir et stramt løp frem til årsslutt , men det er vi vant med.
I ettermiddag blir det å fortsette med innhøstingen av solbær fra hagen , mye bær iår.
Ha en fin dag.

Da ble det et vintips: https://www.vinmonopolet.no/Land/USA/Kendall-Jackson-Vintner's-Reserve-Chardonnay-2019/p/1367701

Nå er det unormalt mye Teams møter og 17.30 skal bilen hentes fra spaet sitt. Selv med massiv pruting får disse prisene bensinregningen til å se stusselig ut.
Tips til bil-spa?

#lat

God morgen fra et overskyet og grått Oslo.

Tidlig på’n med en arving som var lys våken i 6-tiden. Fikk dermed god tid til å forberede online innsjekk til morgendagens tur med (forhåpentligvis) OY-VKI til LPA. BN1, 2 og 3 i boks så da er det bare å krysse fingrene for en frisk og rask balje i morgen.

Tur til frisør for far og arving står på dagens program i tillegg til et besøk hos de gamle.

Ha en fjong tirsdag!

Tips til bil-spa?

#lat

Er ikke sikker på resultatet - men bruker Skøyen bilepleie. Da er det full pakke med rens/behandling av skinn, rens behandling av cabriolet-taket og tre stegs polering hvor de fleste ripene forsvinner. Pris etter pruting ble 7.500,-. Ganske grusomt, men de tar jo nesten 700 for en kjapp kattevask for tiden.

behandling av cabriolet-taket

Cabriolet i Norge står det respekt av:)
Det taket ligger vel ikke foldet mange dager i året?
Står vel parkert i garasjen vinterstid skulle man tro.
(Har hatt 4-5 cabber selv, inkludert i Norge)

God tirsdag var Palm Coast.
Våknet alt for tidlig her, etter kjapp frokost kryper jeg tilbake
i bingen, det er fordelen med å være pensjonist må vite.

Back