Ekstra best fredag!

Concorde98

ScanFlyer Silver
Medlem
God morgen fra Lillestrøm!
Straks er det siste arbeidsdag i denne uka, det er fredag! :) Dessuten har man blitt et år eldre i løpet av natten...
Larvik tur i efta!
Ha en som er skikkelig innafor folkens!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra kantina. 10 timer siden jeg var på OSL sist. Nå er det god-tur på gang og lager en live-rapport så jeg ikke besudler mårra-tråden.

2CE3F947-C548-4337-9036-52CEC847696D.jpeg

Glad fredag fra København. Morgenmadom en liten stund før vi tar bena fatt og går/gjør byen på kryss og tvers. Her er det vår og null tegn til vinteren… Det er dejlig å være EB i Danmark.

God morgen fra Hvalstad. Tilbake fra barnehagelevering og siden leieboeren flytter ut i dag ble det hjemmekontor for å fikse utsjekk. I klassisk fredag og hjemmekontorstil passer det jo bra å legge inn både en hårklipp og løpetur. Dessuten fylles huset opp av en vennegruppe fra skolen til eldstemann, så blir både hyggelig når de er her og når de drar. Men først: espresso

God morgen fra sofaen. Etter en uke konstant på farten så ble det bråstopp i dag. Blitt skikkelig forkjølet i løpet av går kveld/natt, så i dag tilbringes dagens på sofaen. Hadde heldigvis Rinexin igjen, og det pleier å løsne opp i bihuler og resten av systemet.

Ønsker alle en god dag!

Morn fra kontoret. Vanket gratis vafler ved hovedinngangen i dag, som jo er en solid start på fredagen.
Snart helg, hvor planene ikke er mer ambisiøse enn å finne frem litt jakker, sko, mus og tastatur fra lageret igjen.
Ser i streiketråden at det kanskje er like greit at påskens tur til Bremen går med bil og båt fremfor fly og tog.

God morgen fra Bergen.

Den reduserte formen etter onsdagens festligheter (med jobben) begynner å slippe taket.

Er det ikke nok festligheter i helgene så blir det midtukes festligheter. Så nå som formen er bedre så er det helg igjen og nye sprell på agendaen [emoji482]

Eg må snart melde meg inn i AA (spøk)

God helg.

FQTV

God morgen fra Forus,
Det blir en travel dag i prosjektet på denne ukas siste arbeidsdag. En del beslutninger skal tas for leveransene i prosjektet.
Etter dette er det helg.
Ha en fin dag folkens

God morgen fra Kongsberg. Her startet dagen med blodprøvetaking på Kongsberg sykehus. Nå er jeg hjemme og det er tid for litt avslapping og deretter litt jobb. Må begynne å pakke litt etterhvert siden jeg skal på opptrening fra mandag av. Da blir det 5 uker på Catosenteret i Son.

Rimelig nyladet morgen fra Haugeby.
En tur inn til Hardangerfjorden med noen av mine favorittkolleger står på programmet i dag, ser fram til middag, konsert og ikke minst sosialisering og et forsiktig glass Chablis helt på tampen.

God formiddag fra Bratislava!

Dag 3 av 12 i full gang, her er det full action stort sett døgnet rundt!

Overrasket over å se at det lov å røyke innendørs på alle restauranter og barer, Østerrikerne elsker å dra hit for å feste billig, og det merker man godt.... hehe

God helg alle sammen!

Kim

God (og litt trøtt) morgen fra Montreal. Var oppe tidlig for å kontorere før messejobben åpner. Altså, det er et sånt bankers tegn på at jeg har blitt gammel...

Når jeg begynte med dette stod vekkeklokken på 20 minutter før messen åpnet. Jeg spiste en croissant nærmest mens jeg dusjet og løp av sted til standen for å spille musikk. Så var det rett ut på middag og så på "krogen". Nå drar jeg nærmest rett på rommet etter dagen og har vekkingen på 06:30 for å kunne arbeide noen timer før messen starter. :)

Ene kollegaen min på 67 følger fortsatt min gamle rutine og jeg begriper ikke hvordan han får det til.

Ha en fin fredag.

G’morgen .. Deilige 20 grader på morran og topptur uten genser. Fint det.

Bøtteballetten romsterer rundt, bikkjene er henvist til bakhagen og selv har jeg gjemt meg på terrassen. Siste vakt før vinterferien, blir fint med en uke fri nå.

Morn fra kontoret. Vanket gratis vafler ved hovedinngangen i dag, som jo er en solid start på fredagen.
Snart helg, hvor planene ikke er mer ambisiøse enn å finne frem litt jakker, sko, mus og tastatur fra lageret igjen.
Ser i streiketråden at det kanskje er like greit at påskens tur til Bremen går med bil og båt fremfor fly og tog.

Eemshaven eller Kiel?

God fredag.

Det nytes helg, og man bør vel straks tenke litt på hva man skal stappe ned i sekken for helgens utflukt. Internett sier at det blir 74-53 som frakter meg dit jeg skal. Eller: Tar faktisk toget til byen før den jeg egentlig skal til, fordi det faktisk var mest praktisk. De man har kjøpt billett for å se er også på plass i landet, så da er nok stemmebåndene til vokalisten i orden igjen etter avlysninger forrige helg.

Ha en god en :)

Back