Best tirsdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra den blå stuen. Kaffe, nyheter og forum før kontoreringen starter. Må en tur ut i dag og lurer vel mest på hva slags skotøy jeg skal ha. Ha en best tirsdag.

God morgen fra L1. Bolleutdeling på Hvalstad i dag, så da ble det servering på vei til jobb. Så får jeg vel finne ut av hva jeg skal snakke om på dagens podcastinnspilling. Ha en fjong dag.

God morgen fra stuen her i Vest (SVG) hvor det er fyr i ovnen, kaffen er drukket og har gått litt over til en kopp te...

Dagen tilbringes med snekring, da vinden i helgen røsket tak i fruens hageport, og slo den i stykker....

Så de siste dagene før tilbake til Vestlandet skal nytes til det fulle før ny jobbeuke i tårnsøylen på OSL

Ha en flott dag alle!

God morgen fra Solli plass. Begynner heldigvis å bli bart på fortauene så den korte commuten fra Majorstuen gikk greit. Ha en bra tirsdag.

God morgen fra kontoret. Tidlig pån i dag og fine 2000 meter i bassenget.

En del møter og planlegging i dag av ting man skal være med på i jobb og privat.

"Alene" med barna i kveld også da El Dragone skal på nok en middag.. Karrierekvinner ass.

Morn fra Bergen.

Forsinket utreise dag 6. Mulig utreise i morgen. Da er det bare en uke igjen av jobbperioden. Det er så leit å tenke på ;)

Kjenner at byturen i går var vel fuktig og det var ikke regnværet som gjorde det fuktig så dagen i dag blir rolig.

FQTV

Bedre morgen ønskes fra Oslo. Hadde oppdaga misfarging på to tenner så kontakta tannlegen i går. De hadde ledig tid i dag allerede . Det var to hull jeg hadde oppdaga så ble vartet opp med vibrerende maskiner i kjeften og en heftig regning. Hvorfor er ikke tannhelse en del av det ordinært helsesystemet? Hadde jeg falt på isen hadde vel regninga kun vært noen hundrelapper i egenandel. Rart å tenke på.

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

God formiddag fra R14 i retning Lillestrøm. Her er det intern konferanse på Thon-hotellet frem til lunch i morgen. Har ingen andre oppgaver enn å være til stede og høre på. Så blir sikkert to greie dager. Ha en finfin tirsdag[emoji846]

Morgen fra Linje 1. Sent inn til bortekontoret i dag etter Morgenmøter med Asia. Inne i mine siste 2-3 måneder som "formann i borettslaget" og så kommer dette været her. Makan. Det er mye styr når vannet spruter ut av sikringsskapet til "pensjonist 88" og vi jo ikke er unike med denne typen issues om dagen. Åh, det blir så feiring etter neste årsmøte.

Ha en best tirsdag

Ikke akkurat noen god morgen fra Malaka. Jeg har fått diare, så var oppe på do med ca 90min mellomrom hele natten. kl er snart solnedgang og jeg har bare klart å få i meg 10 pringles chips og 5 ritz og drukket 1l brus, som kommer ut igjenn etter litt over en time. Jeg håper på bedring til i morgen, da er 2,5 timers busstur til KL på programmet. Her er det ikke do på bussene, så er formen like elendig i morgen, så blir det nok taxi, de 13 milene til KL

Ikke akkurat noen god morgen fra Malaka. Jeg har fått diare, så var oppe på do med ca 90min mellomrom hele natten. kl er snart solnedgang og jeg har bare klart å få i meg 10 pringles chips og 5 ritz og drukket 1l brus, som kommer ut igjenn etter litt over en time. Jeg håper på bedring til i morgen, da er 2,5 timers busstur til KL på programmet. Her er det ikke do på bussene, så er formen like elendig i morgen, så blir det nok taxi, de 13 milene til KL

I den delen av verden har de nok noen piller som er langt mer effektive enn Imodium som du får kjøpt reseptfritt. Husker jeg hadde glemt igjen disse tingene i en sikkerhetskontroll og måtte kjøpe dette i Bangkok på et apotek der. Fikk noe piller i en ziplock pose... Hakke peil på hva det var for noe, men det skulle visst hjelpe. Fikk heldigvis ikke behov for dem da.

God ettermiddag fra Jåttå,

Travle dager , langt ut i arbeidsdagen her etter en serie med møter idag.

Barnebarn på agendaen for ettermiddagen/kvelden i dag.

Ha en fin dag

G'morgen fra hjemmekontoret, som nå har fått noe endrede åpningstider. Ble en frisk start med helgens etterslep, men nå er man oppdatert og i gang med ukens oppgaver.

Deilig med plussgrader igjen, men belønnes med noen dagers regn. La våren komme ....

Back