God fredag!

Vi bor i Asker. Lokalpolitikk er stabilt og forutsigbart, og ting som bare gjør seg selv [emoji6]

Ja nei i Asker og Bærum er vel den eneste spenningen om Høyre kommer over eller under 50% og om de må ha med seg FrP eller Venstre for å få ordføreren eller kun seg selv. Heldigvis er ikke andre kommuner så kjedelige som de. :D

Ja nei i Asker og Bærum er vel den eneste spenningen om Høyre kommer over eller under 50% og om de må ha med seg FrP eller Venstre for å få ordføreren eller kun seg selv. Heldigvis er ikke andre kommuner så kjedelige som de. :D

Ordføreren bestemmes på Høyres årsmøte. [emoji6]

Ordføreren bestemmes på Høyres årsmøte. [emoji6]
Jepp, på nacspillet.
I morgen er det 9,5 år siden jeg overleverte leiligheten mine oldeforeldre kjøpte, på Fagerborg i Oslo, etter 75 år i familien. Åhh så glad jeg er for å ha forlatt hovedstaden, med beboerparkering og Trafikksatans etat. Kjøttfrie gamlehjem og utekontor i nymalte gater kom heldig vis etter at jeg hadde kommet meg tilbake til Bærum.

Jepp, på nacspillet.
I morgen er det 9,5 år siden jeg overleverte leiligheten mine oldeforeldre kjøpte, på Fagerborg i Oslo, etter 75 år i familien. Åhh så glad jeg er for å ha forlatt hovedstaden, med beboerparkering og Trafikksatans etat. Kjøttfrie gamlehjem og utekontor i nymalte gater kom heldig vis etter at jeg hadde kommet meg tilbake til Bærum.

Selv den mest hardbarkede Høyrevelger må jo innrømme at det har blitt ganske pent da. Dessuten er nok egentlig ikke Høyre her i byen så fryktelig mye i mot det. Jeg tror ikke det er sånn at det blir anlagt en masse nye P plasser om Høyre får nøkkelen til byrådskontorene i høst...

Kjøttfrie sykehjem har jeg nok ikke hørt om gitt, men at man bør på generell basis gå ned i kjøttforbruk er det nok ikke tvil om.

Last edited:
Back