DY EI-FJC/LN-NOR - status

Re: LN-NOR - status

Om det var DY426 det var snakk om så fløy du med meg :)

Første gang jeg også fløy maskinen, og den var, som jeg sa, veldig fin å fly. Luktet fortsatt "ny bil" av den :)

Stemmer, det var DY426. Må si jeg ble overrasket hvor behagelig de nye 737ne til Norwegian var..

Javisst, og når det blir internett ombord på de fleste av våre maskiner så blir det enda bedre. Da kan dere faktisk sitte baki og følge flighten på flightradar24.com :)

Javisst, og når det blir internett ombord på de fleste av våre maskiner så blir det enda bedre. Da kan dere faktisk sitte baki og følge flighten på flightradar24.com :)

Må bare lære opp flyvertinnene til å vite om det wifi eller ikke på flyet.. spurte når vi hadde kommet ombord om dette var et av flya med internett, men det visste ikke ho jeg spurte. ;)

Uansett, hadde faktisk tenkt å spørre om klapp-tur under landingen, dumt jeg ikke gjorde det da siden du er forum-medlem.

Må bare lære opp flyvertinnene til å vite om det wifi eller ikke på flyet.. spurte når vi hadde kommet ombord om dette var et av flya med internett, men det visste ikke ho jeg spurte. ;)

Uansett, hadde faktisk tenkt å spørre om klapp-tur under landingen, dumt jeg ikke gjorde det da siden du er forum-medlem.

Hehe, nei det er ikke så lett å henge med i svingene hele tiden. Men enkleste er egentlig å se etter selv når du går ombord. Først ser du etter kuppelen på taket, og deretter etter ett grønt (mener jeg å huske at det er) lys like ovenfor cockpit døra, på venstre side (sett ifra kabinen). Når dette lyset lyser er nettet tilgjengelig.

Last edited:

.... deretter etter ett grønt (mener jeg å huske at det er) lys like ovenfor cockpit døra, på venstre side (sett ifra kabinen). Når dette lyset lyser er nettet tilgjengelig.

Nettet er vel ikke tilgjengelig under10.000 fot, men lampa er på likevel kanskje?

Her er et bilde av halen i tåkehavet på
OSL. Samt noen ombord.

Attachments

• DSC02560.jpg
    DSC02560.jpg
    22.6 KB · Views: 1,374
  • DSC02151.jpg
    DSC02151.jpg
    31.8 KB · Views: 1,373
  • DSC02159.jpg
    DSC02159.jpg
    37.1 KB · Views: 1,366
  • DSC02168.jpg
    DSC02168.jpg
    33.1 KB · Views: 1,357

Noen kveldsbilder fra Tromsø mandag 28/2, et av de første besøkene.:fly
028.jpg

019.jpg

Vi har også hatt besøk av LN-NOR Mk.I for noen år siden. Her er den som D-AHIG 13/8-2008:
123edited.jpg

Last edited:

Det kan godt tenkes at andre har nevnt dette før, men jeg tar sjansen og viser et bilde som fremhever nesetippen på LN-NOR nå. Bildet er tatt på Torp i dag da flyet kom inn fra Malaga.

LN-NOR_spesiell_nese_18jan2012.jpg

Noen som vet hvor mange av de norskregistrerte flyene som skal overføres til NAI ? Ser det blir flere og flere1

Har hørt fra flere at planen på sikt er å flytte alle ut av NAX, men vet ikke om det stemmer.

I følge Skyliner ser det ut som denne er ferdig hos Norwegian?

Boeing 737 -81D 39412 3553 EI-FJC Norwegian Air International ferried 13jan18 BUD-EMA for paint prior delivery to? ex LN-NOR

Stått parkert i Budapest siden 24/11. Siste revenue flight D82808 23. november Gatwick-Oslo.

Back