Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Var en tur i NAX hangar i dag.. Halen var ferdig med bilde på... Litt usikker om jeg har lov å ut med det, så lenge flyet ikke har vært i drift enda.. Men kan røpe såpass at det var en svenske på LN-NOR
Hva er grunnen til at NAX1 skal til OSL mens NAX2 skal til SVG?
Skal de ikke alle innom SVG for å montere på helt på halen og WIFI?
Jeg lurer på om det etter hvert skal kunne gå an "å kjøpe seg plass på halen" til et av Norwegians fly..
Flott bilde,
Siste det var en maskin med registrering LN-NOR som forlot BFI var det undertegnede som var ansvarlig for overtagelsesprosessen.
Dette skjedde 7.oktober 1987.
Maskinen det var snakk om var SN23827.
Fordi vi ikke var klar til å sette maskinen i drift på egen kjøl leide vi maskinen ut til Monarch som G-BNXW på en drylease på et år.
2.november 1988 hentet jeg maskinen hjem til Sola fra Luton etter endt leieperiode.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.