Om det var DY426 det var snakk om så fløy du med meg
![]()
Stemmer, det var DY426. Må si jeg ble overrasket hvor behagelig de nye 737ne til Norwegian var..
Javisst, og når det blir internett ombord på de fleste av våre maskiner så blir det enda bedre. Da kan dere faktisk sitte baki og følge flighten på flightradar24.com![]()
Må bare lære opp flyvertinnene til å vite om det wifi eller ikke på flyet.. spurte når vi hadde kommet ombord om dette var et av flya med internett, men det visste ikke ho jeg spurte.
Uansett, hadde faktisk tenkt å spørre om klapp-tur under landingen, dumt jeg ikke gjorde det da siden du er forum-medlem.
.... deretter etter ett grønt (mener jeg å huske at det er) lys like ovenfor cockpit døra, på venstre side (sett ifra kabinen). Når dette lyset lyser er nettet tilgjengelig.
Boeing 737 -81D 39412 3553 EI-FJC Norwegian Air International re-regd in svc 05feb16 OSL-LPA ex LN-NOR
Boeing 737 -81D 39412 3553 EI-FJC Norwegian Air International ferried 13jan18 BUD-EMA for paint prior delivery to? ex LN-NOR
Kilde: SkylinerBoeing 737 -81D 39412 3553 TC-CON Corendon Air delivery 26feb19 BUD-AYT ex EI-FJC