DY EI-FJC/LN-NOR - status

Re: LN-NOR - status

Og BOE401 er forøvrig på tur igjen ...


BOE401/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KBFI (Boeing Field Intl) at 12:00 PST heading for KBFI (Boeing Field Intl) for an estimated arrival at 12:57 PST.

Expected route: SEA J70 HQM TOU JAWBN

LN-RRH hadde forøvrig også callsign BOE401 da den ble testflyrdd ...
 
Re: LN-NOR - status

Den har da ikke planlagt flyaway før mandag ... ?

Nå skal den ihvertfall på C1. Ikke normalt med det samme dag som flyaway ..

BOE401/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KBFI (Boeing Field Intl) at 09:00 PST heading for KMWH (Grant Co Intl) for an estimated arrival at 10:26 PST.

Expected route: SEA J523 TOU TOU180015 FEBUS PDT PELLY

BOE401/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KMWH (Grant Co Intl) at 10:40 PST heading for KBFI (Boeing Field Intl) for an estimated arrival at 11:10 PST.

Expected route: GLASR GLASR8
 
Re: LN-NOR - status

Hmm, den er meldt inn til OSL imorgen som NAX8738 - mulig det er en test, men står ikke som cancelled ennå.
 
Re: LN-NOR - status

Er det noe forskjell på disse maskinene som kommer i N og D serien på reg? Eller er det bare hvem som eier hva?
 
Re: LN-NOR - status

N-serien er leaset inn ... D-serien er 'eid' ....

Forskjellen går nok mest på at D-serien er -JP - altså DY's egen kundekode.
 
Re: LN-NOR - status

Det jeg mente var om det var noen teknisk forskjell på N-serien kontra D-serien?
 
Re: LN-NOR - status

I N-serien så finnes det både nye og eldre maskiner, så det er forskjeller både i cabinen og teknisk. Noen av flyene i N-serien har en annen thrust-rating enn det som de har valgt til D-serien.
 
Re: LN-NOR - status

N-serien er leaset inn ... D-serien er 'eid' ....

Forskjellen går nok mest på at D-serien er -JP - altså DY's egen kundekode.

Det er vel noen i NO-serien som har kundekode -JP også, f.eks. LN-NOT...
 
Last edited:
Re: LN-NOR - status

Dette er nok maskinen til OSL .. NAX1 er filet. DYK er NAX2 til Sola. Begge skal gå 1300 lokal .. 2200 norsk tid.

RVDCT YXC J505 YVC J540 YYL J539 YYQ NCAE 6030N 9000W NCAE 6530N 7000W LAT9 DARUB 6800N 5000W 6800N 4000W 6800N 3000W 6800N 2000W 6600N 1000W ISVIG VIG UL997 TUVIG UZ13
 
Re: LN-NOR - status

Hva er grunnen til at NAX1 skal til OSL mens NAX2 skal til SVG?

Skal de ikke alle innom SVG for å montere på helt på halen og WIFI?
 
Re: LN-NOR - status

Sola har kanskje bare kapasitet til ett fly om gangen? NOR tar turen dit senere.
 
Back
Top