DY EI-FJC/LN-NOR - status

Re: LN-NOR - status

Da er LN-NOR nesten hjemme:

LN-NORhjem.jpg

Dukket opp kl.06:09

Var en tur i NAX hangar i dag.. Halen var ferdig med bilde på... Litt usikker om jeg har lov å ut med det, så lenge flyet ikke har vært i drift enda.. Men kan røpe såpass at det var en svenske på LN-NOR

De låter trevligt med en till svensk på fenan! :), jag hoppas Astrid Lindgren har fått den stora äran att pryda NOR´s fena :)

Var en tur i NAX hangar i dag.. Halen var ferdig med bilde på... Litt usikker om jeg har lov å ut med det, så lenge flyet ikke har vært i drift enda.. Men kan røpe såpass at det var en svenske på LN-NOR

Siden den stod utenfor hangaren nå i kveld, så tar jeg sjansen på å røpe at det var Povel Ramel som var avbildet på halen på denne.

Jeg lurer på om det etter hvert skal kunne gå an "å kjøpe seg plass på halen" til et av Norwegians fly..

Hva er grunnen til at NAX1 skal til OSL mens NAX2 skal til SVG?

Skal de ikke alle innom SVG for å montere på helt på halen og WIFI?

Mulig de monterer WiFi utstyr på "egne" maskiner først kanskje? LNDY-, og at LNNO- serien kommer senere? wild guess...

Lurte på det samme .. det er 40 eller 41 maskiner som skal utstyres i første fase, og det er vel knapt flere enn de som de 'eier'.

Flott bilde,
Siste det var en maskin med registrering LN-NOR som forlot BFI var det undertegnede som var ansvarlig for overtagelsesprosessen.
Dette skjedde 7.oktober 1987.
Maskinen det var snakk om var SN23827.
Fordi vi ikke var klar til å sette maskinen i drift på egen kjøl leide vi maskinen ut til Monarch som G-BNXW på en drylease på et år.
2.november 1988 hentet jeg maskinen hjem til Sola fra Luton etter endt leieperiode.

Flott bilde,
Siste det var en maskin med registrering LN-NOR som forlot BFI var det undertegnede som var ansvarlig for overtagelsesprosessen.
Dette skjedde 7.oktober 1987.
Maskinen det var snakk om var SN23827.
Fordi vi ikke var klar til å sette maskinen i drift på egen kjøl leide vi maskinen ut til Monarch som G-BNXW på en drylease på et år.
2.november 1988 hentet jeg maskinen hjem til Sola fra Luton etter endt leieperiode.

Og her er et bilde fra den perioden også!

http://www.flickr.com/photos/46423105@N03/5066391113/

Og her har den fått på seg winglets ....

http://www2.airliners.net/photo/Aviation-Partners--/Boeing-737-33A/0304533/L/

Och då är det väl bara att fortsätta med LN-NOR som jag fotograferade på FBU 23 maj 1991.

Attachments

• LN-NOR.jpg
    LN-NOR.jpg
    44.2 KB · Views: 578

Ser ut som Oscar Romeo skal ut på sin jomfrutur med passasjerer i morgen, satt opp på OSL-TOS-OSL.

Fløy LN-NOR i går OSL - MOL.. litt av en maskin innvending. Det bli spilt video under turen. Recaro setene var gode å sitte i + god beinplass.
Det var ikke WiFi.

OT; belegget var ca 70pax som jeg overhørte.

Last edited:
Back