EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Jeg har bestilt et vanlig TRUMF medlemskort som jeg scanner først, for deretter å betale med Amex.. Får da TRUMF-bonus + Amex-bonus!

Jeg har bestilt et vanlig TRUMF medlemskort som jeg scanner først, for deretter å betale med Amex.. Får da TRUMF-bonus + Amex-bonus!

Ja, det er vel dette som er normalt, derfor la jeg trumf-kortet oppi kortholderen min før jeg reiste idag tidlig. Hadde vært greit å slippe enda et kort, har vel allerede 8 kort inkl mitt vanlige debetkort. Sånn er det vel for flere av oss her :)

EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Helt enig. Hadde vært veldig greit å slippe den løsningen, men eneste jeg har funnet som fungerer tilfredsstillende! :-/

Helt enig. Hadde vært veldig greit å slippe den løsningen, men eneste jeg har funnet som fungerer tilfredsstillende! :-/

De fleste er vel enige i at det allikevel er verdt det! Alternativet er jo at vi ikke får denne bonusen! Alt som er gratis er bra ;) Er ikke mange kronene disse kredittkortselskapene tjener på meg :-p

En ekstra dag med trippel trumf for vi som er så heldige å bo i Sarpsborg området:
For å være enda mer tilgjengelig for våre kunder, holder vi nå åpent mandag til lørdag fra kl 07.00 til kl 23.00. Dette vil vi gjerne feire, og har derfor Trippel-Trumf fredag 19. april og lørdag 20. april. Handler du disse dagene får du 3% Trumf-bonus på hele handlekurven din. Handler du med TrumfVisa får du hele 4% bonus! De samme dagene kan du tippe verdien på en handlevogn og være med i trekningen av hele vognen!
Velkommen til fest hos KIWI Grålum!
Dette skal også gjelde på Kiwi Greåker.

Jeg ser på forsiden av dagens Aftenposten at Kiwi Mølla (Oslo) holder nattåpent natt til imorgen (16. mai) og samtidig tilbyr trippeltrumf kl. 23 til kl. 07.

Pkt 1) Trippeltrumf i dag

Pkt 2) "Søk om Trumf Visa kredittkort nå og motta en velkomstbonus i form av 100 kr i Trumf-bonus dersom du tar i bruk kortet innen 3 måneder." iflg. Trumf selv

får man sms/e-post når det er trippel i nærheten der man bor? :)

500 bonuspoeng ved overføring av minst 500kr. Tror ikke man får bonusen flere ganger.

Finner ikke info på nettsidene, men fikk E-post fra Trumf. Gyldig frem til 31. Juli.

Tilsvarer ca. 9% bonus som er normen for disse tilbudene i det siste.

Det blir bare 7,2%. Tidligere har det vært litt bedre, i overkant av 9%.

4% bonus på alle kjøp i utenlandsk valuta med Shell MC i juli! Info på e-post.

Gir ca 56 EB poeng per krone via Trumf, så her er det bare å ligge Amexen på hylla.

Ser ut det også gjelder netthandel, kanskje noe muligheter med PayPal?

Last edited:

4% bonus på alle kjøp i utenlandsk valuta med Shell MC i juli! Info på e-post.

Gir ca 56 EB poeng per krone via Trumf, så her er det bare å ligge Amexen på hylla.

Ser ut det også gjelder netthandel, kanskje noe muligheter med PayPal?

Jepp, og der har man endret primary kort hos PayPal til Shell MC for denne måneden.

Passet i grunnen fint å la Amex'en ligge, er rett før 100K nås. Fint at denne er gyldig litt ut i neste år.

Min far overførte min Trumf saldo til min konto ved en feiltakelse. Gjett om den var litt kjip. Var snakk om 1185 kr i Trumf-bonus som kunne blitt til 16.000 EB poeng :/

Er det noen som har overført Trumf til andres EB konti med hell?

Tenkte å blande mellom min kones konto og min med men vil ikke ta noen sjanser.

Er det noen som har overført Trumf til andres EB konti med hell?

Tenkte å blande mellom min kones konto og min med men vil ikke ta noen sjanser.

Ingen problemer med det. Kona overførte Trumf-poeng til min EB-konto for å få nok poeng til en reise.

Status
Not open for further replies.
Back