EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Stemmer. Så om man handler mest på Kiwi er man nesten halvveis til CT bare på kjøp av dagligvarer. Hvis vi bare kunne fått den chippen :)

Ser ut til at de har kuttet ut å ha bonustrapp. Så jeg oppdaterer oppdaterer oversikten for hva man kan få for kjøp på 100 kr:

I Norgeskjeden:
EuroBonus MasterCard: 10 poeng
Trumfkort: 13,9
EuroBonus Diners Club: 15
EuroBonus American Express: 15
EuroBonus American Express Platinum: 20
Trumfvisa: 27,8
EuroBonus MasterCard + trippelkampanje: 30
Trumfkort + trippeltrumf: 41,6
EuroBonus Diners Club + trippelkampanje: 45
Trumfvisa + trippeltrumf: 55,6

Andre utsalgssteder (ikke fly i Norge eller konkurerende matvarekjeder)
Trumfkort: 0
Trumfvisa: 13,9

Si ifra om noe er feil. Og ja, man får kun rundet ned til hele poeng.

Diners sier forresten at de har en trippelkampanje 30. nov-2.des.

Last edited:

Kunne du inkludert bruk av trumfkort + american express i oversikten din robertaas? :)

Går det greit med slik dobbel dipp da? Uansett det vil for 100 kr kjøp gi:

I Norgeskjeden:
Trumfkort: 13,9
EuroBonus MasterCard + Trumfkort: 23,9 poeng
Trumfvisa: 27,8
EuroBonus Diners Club + Trumfkort: 28,9
EuroBonus American Express + Trumfkort: 28,9
EuroBonus MasterCard + trippelkampanje: 30
EuroBonus American Express Platinum + Trumfkort: 33,9
Trumfkort + trippeltrumf: 41,6
EuroBonus Diners Club + trippelkampanje: 45
EuroBonus MasterCard + Trumfkort + trippeltrumf: 51,6
Trumfvisa + trippeltrumf: 55,6
EuroBonus Diners Club + Trumfkort + trippeltrumf: 56,6
EuroBonus American Express + Trumfkort + trippeltrumf: 56,6
EuroBonus American Express platinum + Trumfkort + trippeltrumf: 61,6

Håper jeg hadde tungen rett i mummen.

Går det greit med slik dobbel dipp da?

Jeg fikk forståelsen av det, men her er jeg ikke 100% sikker.. Noen som kan bekrefte dette helt? Om ikke kan jeg forsøke på den lokale KIWI'en neste gang jeg er innom..

Og hvis Rema er billigere bør man bruke Shell MasterCard. 13,9 per 100 kr.

Husk også at Trumf ofte gir bonus ved overføring (7% nå), så man kan regne litt mer (14,9).

Håper jeg hadde tungen rett i mummen.

Får du ikke 1% på flyreiser Trumf Visa da?

Ikke om de flyreisene som er innen Norge vel? Har ikke hørt at man har endret reglene om at man ikke kunne få bonus for det.

Mener å ha hørt det går med Trumf Visa. EB Mastercard, Diners og Amex går ikke. Kanskje noen andre som har erfaring?

Mener å ha hørt det går med Trumf Visa. EB Mastercard, Diners og Amex går ikke. Kanskje noen andre som har erfaring?

Er vel slik at dersom kortet er tilknyttet flyselskap (Norwegian kortet, alle Eurobonus kredittkort) så kan de ikke gi bonus.

Frittstående slipper unna dette, som feks Trumf Visa og Twocards (som gir 4% bonus)

Vil tipse om et rimelig heftig trumf-tilbud på andebryst på Jacobs i Oslo (mulig andre også). Pr kg får du 130 kr i Trumfbonus godskrevet din konto. Kjøpte 2 kg, og skal kjøpe et kg til i morra, ha med nordover til jul :-)

(Jeg har ikke begynnt å bruke trumf aktivt før jeg leste denne tråden). Gikk glipp av 18.000 EB poeng da min saldo ved en feiltakelse ble overført konto, så nå skal det tømmes litt oftere, kanskje hvert halvår.

Er det noen som har en regel på hvor ofte de overfører til EB fra Trumf?

Er det noen som har en regel på hvor ofte de overfører til EB fra Trumf?

Jeg venter til de har en kampanje med ekstra bonuspoeng ved overføring. Det er en pågående nå til og med 26. november. Forrige var engang på vårparten i forbindelse med EB jubileet.

NB! Husk å stykke opp innløsingen så du får max bonus.

Takk for tips!

Skjønner jo at dette har blitt en ny hobby for meg :)

Irriterende at jeg gikk glipp av 16.500 EB poeng grunnet en feiloverføring foretatt av min far, men han skal bruke mitt familiekort et år som plaster på såret og fylle opp Trumf kontoen min :)

Sitter og ser, ikke værst at man kan foreta en t/r OSL EWR for 60.000 poeng! Burde bli oppnåelig for min del på under et år :)

Takk for tips!

Skjønner jo at dette har blitt en ny hobby for meg :)

Irriterende at jeg gikk glipp av 16.500 EB poeng grunnet en feiloverføring foretatt av min far, men han skal bruke mitt familiekort et år som plaster på såret og fylle opp Trumf kontoen min :)

Sitter og ser, ikke værst at man kan foreta en t/r OSL EWR for 60.000 poeng! Burde bli oppnåelig for min del på under et år :)

Bare husk at du må veksle inn 4300 trumf-kroner for å få 60k poeng. SAS har jevnlig kampanjer med billetter til NY for lavere pris enn dette. Akkurat nå har SAS kampanje OSL-EWR for kr 3499 og da vil du i tillegg opptjene nærmere 10000 poeng for turen. Dermed kan det fort lønne seg å ta ut trumfbonusen i kroner fremfor eurobonuspoeng. Det beste verdien for eurobonuspoengene får man ved å kjøpe rabatterte bonusbilletter i business, men det ser man ikke ofte til EWR.

Bare husk at du må veksle inn 4300 trumf-kroner for å få 60k poeng. SAS har jevnlig kampanjer med billetter til NY for lavere pris enn dette. Akkurat nå har SAS kampanje OSL-EWR for kr 3499 og da vil du i tillegg opptjene nærmere 10000 poeng for turen. Dermed kan det fort lønne seg å ta ut trumfbonusen i kroner fremfor eurobonuspoeng. Det beste verdien for eurobonuspoengene får man ved å kjøpe rabatterte bonusbilletter i business, men det ser man ikke ofte til EWR.

Bra poeng du nevner der! Jeg har sett at det varierer godt med prissettinga på de turene både prismessig og poengmessig. Trumfbonusen tror jeg ikke at jeg vil ta ut som kontanter, det er heller bedreå kjøpe EB poeng for de, slik jeg klarer å se det nå.

Godt poeng at man faktisk tjener rundt 10.000 EB poeng selv i economy klasse t/r OSL EWR. Til 3500 kr er dette et kjempetilbud og klart ikke verdt å bruke 60.000 poeng for, i forhold til når prisen er 6.000 kr t/r som den også kan ligge på.

Å reise business på langtur tror jeg er noe som kan friste mange og en hver (i alle fall vi som ikke reiser i jobbsammenheng og kanskje har fått nok)!

4200 trumfkroner kommer til å ta en tid, estimerer 2 år med mitt forbruk, men har enda ikke lagt om taktikk til å handle mer i Norgesgruppen og har ikke startet å bruke Trumf-visa. Har et greit VISA-forbruk, som i fjor var på rundt 200.000 kr i VISA-transaksjoner.

Hvis mye av de 200 000 i NOK/USD på hotell, fly, restaurant og slikt så kan Amex være et alternativ.

Der gir det 40 000 poeng plus en companion ticket. Dog mot en årsgebyr på 1 700 (850 kr første året). I tillegg får en signupbonus.

Men vær obs på at det tar 3-4 virkedager før poeng er overført fra trumf til eurobonus, så hvis det kommer et spontantilbud kan man fort slite..

3-4 virkedager må være gammel info. Jeg overførte 500 trumfpoeng fredag formiddag, og de var kommet inn på Eurobonus allerede i går, lørdag! Jeg ble imponert.

Vil minne om at idag er siste frist for å få bonus for overføring av poeng.

Status
Not open for further replies.
Back