EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Bruker selv poengene nesten utelukkende på rabatterte bonusreiser. Det var nylig biz til München for 15k. Har også fått Washington til 30.000 poeng og Tokyo til 20.000 poeng. Og reiser i Norden får man jo til 6k når det er tilbud.

Bruker selv poengene nesten utelukkende på rabatterte bonusreiser. Det var nylig biz til München for 15k. Har også fått Washington til 30.000 poeng og Tokyo til 20.000 poeng. Og reiser i Norden får man jo til 6k når det er tilbud.

Slutt på 6k reiser innen Norden etter poenggrensen ble senket fra 12k til 10k....Og 20k var vel i forbindelse med at SAS slet med å fylle opp flyene til Japan etter atomkraft-ulykken. SÅ de tilbudene er ikke akkurat dagligdags.

Men for all del poengene blir mye mer verdt når man får rabatter på opptil 50%.

Mener det har blitt nevnt her på forumet tidligere, men finner ikke innlegget i denne tråden.

Tjener man poeng på e-faktura som betales via Trumfvisa?

Tokyo til 20 000 var i 2008/09 og før utslippene fra atomreaktoren. SAS hadde et lignende tilbud til Beijing i 2008 og slet nok med å fylle flyene den gang.

Mulig det er spurt om før, men kunne ikke finne det..

Er det mulig å bruke trumf-kortet når man betaler med kredittkort? Jeg tenker f.eks at man benytter TRUMF-kortet for å registrere bonus og deretter betale med Amex Eurobonus. På den måten kunne man jo slå noen fluer i samme smekk, men det tillates kanskje ikke med TRUMF-bonus når man betaler med kredittkort?

Mulig det er spurt om før, men kunne ikke finne det..

Er det mulig å bruke trumf-kortet når man betaler med kredittkort? Jeg tenker f.eks at man benytter TRUMF-kortet for å registrere bonus og deretter betale med Amex Eurobonus. På den måten kunne man jo slå noen fluer i samme smekk, men det tillates kanskje ikke med TRUMF-bonus når man betaler med kredittkort?

Det fungerer fint på feks Kiwi og bruke begge kortene:)

Takker for svar.. Min KIWI tar vel ikke Amex når jeg tenker meg om, men de tar vel kanskje MasterCard.. Må se om det kan lønne seg å skaffe seg et slikt EB MasterCard evt..

OK.. Men om jeg har forstått dette riktig vil det fortsatt lønne seg å bruke TRUMF-Visa istedet for Trumf+Amex? Eller?

OK.. Men om jeg har forstått dette riktig vil det fortsatt lønne seg å bruke TRUMF-Visa istedet for Trumf+Amex? Eller?

Trumf Visa gir 28EB pr 100kr mens Trumf + Amex(platinum) gir 34EB pr 100kr der begge kan brukes.
Men Trumf Visa er gratis å ha mens Amex Platinum koster 1700kr pr år(Halv pris første året)

Last edited:

Takker så mye for svar jameson82! Har allerede Amex Platinum, så greit å bruke det da på de butikkene som godtar Amex som betaling :)

Oppdaterer oversikten for hva man kan få for 100 kr:

EuroBonus MasterCard: 10 poeng
Trumfkort: 13
EuroBonus Diners Club: 15
EuroBonus American Express: 15
EuroBonus American Express Platinum: 20
EuroBonus MasterCard + trippelkampanje: 30
Trumfkort + trippeltrumf: 41
Trumfkort + 2. uke bonustrapp: 41
Trumfvisa: 41
EuroBonus Diners Club + trippelkampanje: 45
Trumfvisa + trippeltrumf: 69
Trumfvisa + 2. uke bonustrapp: 69
Trumfkort + 3. uke bonustrapp: 69
Trumfvisa + 3. uke bonustrapp: 97
Trumfkort + 4. uke bonustrapp: 97
Trumfvisa + 4. uke bonustrapp: 125

Er denne fortsatt gjeldende eller har det skjedd endringer i programmene/tilbudene siden da?

Finner eksempelvis ingen info om bonustrapp lengre på linken tidligere i denne tråden..

Er denne fortsatt gjeldende eller har det skjedd endringer i programmene/tilbudene siden da?

Finner eksempelvis ingen info om bonustrapp lengre på linken tidligere i denne tråden..

Trumvisa er nå 26 poeng per hundre. Alt som er trumfvisa kan du trekke fra 13 poeng på.

Bonustrappen er bare når det er spesielle kampansjer, hvilket det ikke er nå.

Ellers får du 13 poeng mindre for kjøp med Trumfvisa nå (hos Norgesgruppen) enn tidligere

Ok. Takker for svar. Men på steder der de godtar det, hvordan er det å bruke Trumf + Amex SAS Platinum?

Det går bra og det jeg selv ville gjort hvis det hadde vært chip på Amexen. Litt styr med signatur for masse småkjøp.

Takker for svar!

Så kjøp hos Norgesgruppen vil gi 13 (Trumf) + 20 (Amex Platinum) = 33? Evt. bruke Trumfvisa som gir 26 om jeg har forstått dette riktig :)

I tillegg vil jo Amex telle mot CT..

Status
Not open for further replies.
Back