EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Visste ikke at man kunne overføre Trumf til Eurobonus. Nå overførte jeg en Trumf-saldo på 112,- kroner til Eurobonus-poeng. Det ble 1500 :D

Visste ikke at man kunne overføre Trumf til Eurobonus. Nå overførte jeg en Trumf-saldo på 112,- kroner til Eurobonus-poeng. Det ble 1500 :D

Hvorfor trodde du ellers det var en flere sider lang tråd om Trumf på dette forumet? ^_^

Trumf er en veldig rimelig og grei måte å "booste" eurobonuskontoen på hvis man mangler noen poeng til en reise. Mye billigere enn å kjøpe poeng av SAS. Men personlig gidder jeg aldri å overføre fra trumf til eurobonus før jeg faktisk har bruk for poengene.

Trumf er en veldig rimelig og grei måte å "booste" eurobonuskontoen på hvis man mangler noen poeng til en reise. Mye billigere enn å kjøpe poeng av SAS. Men personlig gidder jeg aldri å overføre fra trumf til eurobonus før jeg faktisk har bruk for poengene.

Og man kan alltids håpe på en ny trumf-til EB-kampanje med ekstra poeng å tjene.

Men vær obs på at det tar 3-4 virkedager før poeng er overført fra trumf til eurobonus, så hvis det kommer et spontantilbud kan man fort slite..

Og man kan alltids håpe på en ny trumf-til EB-kampanje med ekstra poeng å tjene.

Ja, jeg sitter og venter litt på en sånn kampanje. Synes de kom relativt tett før, men nå er det en stund siden. Ikke at de ga de aller største utslagene, men ekstrapoeng takker man ikke nei til.

Da jeg ofte handler på Kiwi uansett, bestemte jeg meg for å få en Trumf visa. Jeg kjøpte for 155 kroner her om dagen, og ser jeg har fått 1,60 i trumfpoeng + 1,60 i trumf visa poeng. Har jeg misforstått, eller burde jeg ikke fått 2% i trumf visa poeng, altså 3,10?

Da jeg ofte handler på Kiwi uansett, bestemte jeg meg for å få en Trumf visa. Jeg kjøpte for 155 kroner her om dagen, og ser jeg har fått 1,60 i trumfpoeng + 1,60 i trumf visa poeng. Har jeg misforstått, eller burde jeg ikke fått 2% i trumf visa poeng, altså 3,10?

Misforstått dessverre. Du får 2% totalt med Trumf Visa. Tidligere fikk en 3%, men kundene er for flinke til å betale kredittkortregningen i tide.

Ok, takk for svar :-)

Når man bruker kortet i andre butikker (klesbutikker etc), får man da den 1% fortløpende inn på trumfkontoen, eller gjøres dette en gang i måneden når man mottar faktura for månedens forbruk?

Trippeltrumf torsdag 11. oktober.

Ellers lurer jeg på om det ikke snart kommer en ny runde med ekstra bonus for konvertering til Eurobonus. Siste runde var i mars og har klart å bestille så mange eurobonusturer at det nå er nesten tomt på kontoen min hos SAS. Det føles veldig ubehagelig, det kan jo komme enda et supert tilbud som jeg raskt må slå til på.

Trippeltrumf torsdag 11. oktober.

Ellers lurer jeg på om det ikke snart kommer en ny runde med ekstra bonus for konvertering til Eurobonus. Siste runde var i mars og har klart å bestille så mange eurobonusturer at det nå er nesten tomt på kontoen min hos SAS. Det føles veldig ubehagelig, det kan jo komme enda et supert tilbud som jeg raskt må slå til på.

Ja, jeg vil også veldig gjerne ha et tilbud på konvertering! 50 % bonus vil være passende. :)

100 øre kun på torsdag :/ Jeg fyller alltid søndagskveld. Tipper en egentlig ikke sparer noe da kontra søndagen. Kunne man ikke bare fått 20 øre ekstra som vanlig.

Mener dette er samme som sist.

Ser sånn ut, ja. Fikk 600 ekstra for 800,- i to omganger.

Husk å dele opp beløpet for å få full uttelling. Eks: 1703,- i trumf gir 1000 poeng ekstra løst inn i en omgang, men 1600 løst inn som 1001,-, 501,-, og 201,-.

Last edited:

Ser sånn ut, ja. Fikk 600 ekstra for 800,- i to omganger.

Husk å dele opp beløpet for å få full uttelling. Eks: 1703,- i trumf gir 1000 poeng ekstra løst inn i en omgang, men 1600 løst inn som 1001,-, 501,-, og 201,-.
Er du sikker på at det vil virke? Trodde de delte ut de ekstra bonuspoengene flere uker at konverteringsfristen er ute for å forhindre dette.

Virket bra sist ihvertfall. Fikk 600 poeng ekstra for drøyt 800,- trumf kroner. Er jo uansett ikke noe å tape :)

Status
Not open for further replies.
Back