• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

1 spørsmål. Kan man bruke sine EB poeng til å reise med Lufthansa buisness class?

Takk, så du kan da bruke dine poeng hos alle star A selskaper? Har du noe erfaring på dette?

Trippel-trumf på torsdag. I tillegg er det blant annet tilbud på å bestille feriereise hos Star Tour, og få Dobbel Trumf-rabatt - 1000 kroner i avslag på bestillinger med avreise i perioden 15/8 - 15/9, 2012.

Endringer i Trumf Visa.
Bonusen blir redusert fra 3% til 2%...

Kommer brev i neste uke:
NG said:
Endringen trer i kraft 1. mars 2012.
Eksisterende kunder vil få informasjonsbrev i uke 3.

Endringer i Trumf Visa.
Bonusen blir redusert fra 3% til 2%...

Men vil "trippel-trumf"-dagane framleis gi 5% om ein har Trumf Visa, eller vil dette droppe med eitt prosentpoeng også?

Ser for meg at den går ned til 4 da det er den enkelte butikk som betaler ut trippeltrumf og ikke Trumf Visa..

Det blir ny runde med Trippel-Trumf nå på torsdag.

Jeg overførte fra min Trumfkonto på søndag (til eurobonus), men poengene har ennå ikke kommet frem til min eurobonuskonto. Hvor lang tid pleier det å ta?

Min trumfkonto er nå i 0, men overføringen er ikke registrert under "mine bonusuttak". Har poengene forsvunnet ? Er snakk om ca 6500 EB.

Jeg overførte fra min Trumfkonto på søndag (til eurobonus), men poengene har ennå ikke kommet frem til min eurobonuskonto. Hvor lang tid pleier det å ta?

Min trumfkonto er nå i 0, men overføringen er ikke registrert under "mine bonusuttak". Har poengene forsvunnet ? Er snakk om ca 6500 EB.

Tipper du har de der i løpet av morgen dagen. 2-4 dager pleier det å ta.

dobbel og trippelsjekket ebnr før jeg trykte ok:-) satser på at det er på plass I morgen. Men merkelig at overføringen ikke er registrert hos trumf

Status
Not open for further replies.
Back