EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Ikke nødvendigvis Kiwi, men jeg mener det er innenfor "1% på alt du handler hos andre bransjer". Må vel understreke at det er snakk om Trimf Visa om det var noe uklart...

Enig at det burde vært spesifisert at man ikke får Trumfbonus på tipping/pengespill.

Man får jo Trumfbonus ved å betale medlemsavgiften til Flyprat via deltager.no med Trumf Visa f.eks.

Får man ikke 30 øre i bonus pr liter hos Shell med Trumf Visa? Har bare fått 1% av beløpet...

Får man ikke 30 øre i bonus pr liter hos Shell med Trumf Visa? Har bare fått 1% av beløpet...

Nei. Hentet fra trumf.no :

Trumf-bonus:
3% på all dagligvarehandel i butikker tilknyttet Trumf
5% på dagligvarehandel på Trippel-Trumf-dager
1% på alle andre kjøp i hele verden
Du får ikke 30 øre/liter i Trumf-bonus hos Shell når du bruker Trumf Visa
Du får ikke bonus hos konkurrerende dagligvarekjeder i Norge

Noen som har testet å dra det vanlige trumfkortet først da? :p

Noen som har testet å dra det vanlige trumfkortet først da? :p

Man får ikke Trumf-bonus om man betaler med kredittkort. Man må betale cash eller med bankaxept for å få Trumf-bonus på bensin.

Man får ikke Trumf-bonus om man betaler med kredittkort. Man må betale cash eller med bankaxept for å få Trumf-bonus på bensin.

Nja, jeg setter alltid inn det vanlige Trumfkortet før jeg setter inn SAS Eurobonus/MasterCard til å betale med. Og jeg har dermed fått både de 30 ørene i trumf pr liter og 10 kr pr 100-lapp. Burde vel funke med Trumf Visa også, men det har jeg ikke turt å prøve:)

Nja, jeg setter alltid inn det vanlige Trumfkortet før jeg setter inn SAS Eurobonus/MasterCard til å betale med. Og jeg har dermed fått både de 30 ørene i trumf pr liter og 10 kr pr 100-lapp.

Samme her. Har brukt både SAS Mastercard og NAF MasterCard - begge har gitt Trumf samt poeng/bensinrabatt.

Da må de nylig ha endret praksis. Det har ihvertfall vært umulig å "double dip" på Shell de gangene jeg har prøvd.

Da må de nylig ha endret praksis. Det har ihvertfall vært umulig å "double dip" på Shell de gangene jeg har prøvd.

Har vært sånn i hele år, dra trumfen først og så EB Mastercardet. Poenga ramler jo inn på en tank sånn sett. Men vet at Esso ikke tar kombinasjon av bonus/kreditkort.

Faktureres Trumf Visa den 1. hver mnd? I så fall burde jeg vel ta kontakt med KS og høre hvor det blir av fakturan...

Faktureres Trumf Visa den 1. hver mnd? I så fall burde jeg vel ta kontakt med KS og høre hvor det blir av fakturan...
Det er forfall. Faktura sendes ca. 14 dager før dette.

Har et SAS Eurobonus Mastercard som jeg bruker når jeg handler. Fungerer supert, bare å taste koden. Jeg hadde et SAS Eurobonus Diners, men det var få steder man kunne bruke det, og så måtte man underskrive på lappen.

Så til spørsmålet:

Vurderer SAS Eurobonus Classic American Express Card. Hvordan er det med American Express? Kan man bruke det overalt (dvs. hovedsakelig i matbutikken) og er det bare å taste pinkoden sin (ikke noe signeringstull)?

Nei, med amex signerer man og eneste matbutikker som tar det er ICA. Hadde heller gått for Trumf Visa da som er gratis og gir deg mer bonuspoeng

Mulig et dumt spørsmål, men :) Hvis jeg f.eks i går handlet for 3000 på mitt Trumf Visa, og betaler dette i dag, vil jeg likevel få trumfbonus på dette eller må jeg vente med å betale til jeg får faktura? :)

Trumfbonusen kommer fortløpende så du trenger ikke vente til fakturaen kommer..

Med Trumf Visa kommer poengene noen få dager etter du handlet med det akkuratt som med vanlig Trumf kort. Faktura kommer senere

Status
Not open for further replies.
Back