EB poeng for å gå på kino?

Dash

ScanFlyer Gold
EB poeng for å gå på kino?

Hei! På Colosseum kino i Oslo er det på en av maskinene der man henter billetter logo fra SAS Eurobonus. Kan man få EB poeng for å gå på kino? Jeg spurte betjeningen hva logoen betydde, men de visste ikke....

Re: EB poeng for å gå på kino?

Gammel innsjekkingsmaskin fra OSL som har blitt omskolert til billettmaskin? :)

Sto noe om dette i mailen fra SAS i dag. Du kan visstnok bruke poeng for å kjøpe billetter :)

Genialt. Mulig å sikre seg 2 kinobilletter for den neppe sum av 99,86 kr + 3864 EB poeng.

Det er slikt som får meg til å innse hvilken utakknemlig fjott jeg er. Lite visste jeg at den uka jeg fløy US Airways SEA-PHX-FLL-CHA-SEA og tjente 1550 EB poeng at det en dag skulle være verdt nesten en halv kinobillett i Oslo.

Hva koster forresten en kinobillett i Norge for tiden? Ser jo SAS tilbyr 2 billetter for 1 poeng + 202,63 kr. Mens noen billetter på oslokino.no går for 120 kr stykket? Funker voucher for disse, snakker man vel ualminnelig god verdi for det ene EB-poenget.

SAS-butikken sier riktignok at man må regne med å betale ekstra for noen lange filmer. Er det tilfellet om man kjøper tradisjonelle billetter også? At lengden på filmen er avgjørende for prisen?

Hva koster forresten en kinobillett i Norge for tiden? Ser jo SAS tilbyr 2 billetter for 1 poeng + 202,63 kr. Mens noen billetter på oslokino.no går for 120 kr stykket? Funker voucher for disse, snakker man vel ualminnelig god verdi for det ene EB-poenget.

Haha, ja, du seier noko. Synst elles at det er tragisk at heile EB-kontoen min er verdsett til ca fire kinobillettar. Dårleg utteljing, vil eg seie.

Back