Fly med oss
ScanFlyer Gold
Noen som har mottatt dagens? Ingenting her...
Jeg ser på å kjøpe en bonusreise 3.-5. januar, fremdeles usikker på hvor. Tenkte det kom til å dukke opp noen gode tilbud i kalenderen, men har nå begynt å frykte at det ikke kommer til å være noen tilbud som har en reiseperiode som passer min aktuelle tidsperiode. Hva tror dere? Er det å tro på julenissen å håpe på at det kommer til å dukke opp et godt tilbud tidlig i januar, eller bør jeg bare kjøpe bonustur til vanlig poengpris så fort som mulig før alle setene blir tatt?
Med gratis avbestilling er det bare å sikre seg![]()
At jeg ikke tenkte på det! Hvor raskt får man poengene tilbake om man avbestiller? Umiddelbart? I såfall er det jo ikke noe spørsmål.
Rimelig tam julekalender hittil..
3 dagen på rad det ikke er noe reiserelatert!
La oss si at jeg hadde fått 10 000 poeng for den strømavtalen, og 12 000 poeng for forsikringsgreiene. Hadde dette vært normale opptjente poeng? Hadde jo vært 22 000 gratis poeng i realiteten, er jo bare å bytte tilbake...
Man fikk jo 12/6 000 poeng for amex medlemskap tidligere i år, og dette gikk som vanlig opptjente poeng. Iallefall på min oversikt.
Edit:
PS: Står at Forsikringen gir "ekstra poeng" mens strømavtalen ga "poeng"
Det er snakk om poeng for bruk, ikke statuspoeng
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.