Nokon som har sett noko til poenga for SAS MC då? No nærmar vi oss at to-tre månader blir passert...
Da var poengene for SAS MC registrert hos meg![]()
Hva slags kampanje i julekalendereren var det som ga dette?!Bestilte forrige søndag tur til IAD for kr 1980kr.
Hadde helt glemt jeg meldte meg på en trippelpoeng kampanje i julekalenderen men nå tikket 32.000 EB poeng inn på kontoen. Må være grei poeng/kr uttelling det![]()
15. desember, ga kun ekstra ekstrapoeng for SAS-flighter i første kvartal til USA.Hva slags kampanje i julekalendereren var det som ga dette?!
Ah, kun første kvartal... Har en tur til IAD i slutten av denne mnd, så fikk nesten håpet opp for at kanskje jeg og hadde meldt meg på noe.15. desember, ga kun ekstra ekstrapoeng for SAS-flighter i første kvartal til USA.
Iht vilkårene skal det ikke endre noe, men vi vet vel aldri helt med SAS IT...Noen som vet om det kan gå utover ekstrapoengene dersom jeg endrer returdato på en trippelpoeng-booking fra fjorårets julekalender?
Tenker da spesifikt på tilbudet 22. desember med tredoble poeng til Athen, Venezia og Split i perioden 24. mai - 31. juli. Retur vil fremdeles være innenfor reiseperioden.
Iht vilkårene skal det ikke endre noe, men vi vet vel aldri helt med SAS IT...
Jeg ville booket om, da det mest sannsynlig går greit. Og går det ikke greit, vil nok en kjapp telefon til SAS kundeservice løse saken.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.