EB julekalender 2013

Igjen - det uttrykkes klart at poengene kommer 2-3 måneder etter at du har tatt i bruk kortet. Utover det er det SEB-kort man må henvende seg til, telefonnummer til kundeservice står på baksiden av kortet (iallefall på MC, antar Diners og AmEx er det samme).

Nokon som har sett noko til poenga for SAS MC då? No nærmar vi oss at to-tre månader blir passert...

Heller ikke fått inn de 10t poengene fra MC, har tikket inn 500 poeng Master Card Reward, men det er sikker poeng for kjøp gjort med kortet.
hvor skal man event henvende seg for og få poengene på konto?

Nokon som har sett noko til poenga for SAS MC då? No nærmar vi oss at to-tre månader blir passert...

Fikk følgende svar fra SEB kundeservice:

Velkomstpoengene kommer 3 måneder etter avtaleinngåelse. Du vil derfor se dem i din poengprofil hos SAS etter 10.mars.

Bestilte forrige søndag tur til IAD for kr 1980kr.
Hadde helt glemt jeg meldte meg på en trippelpoeng kampanje i julekalenderen men nå tikket 32.000 EB poeng inn på kontoen. Må være grei poeng/kr uttelling det ;)

Bestilte forrige søndag tur til IAD for kr 1980kr.
Hadde helt glemt jeg meldte meg på en trippelpoeng kampanje i julekalenderen men nå tikket 32.000 EB poeng inn på kontoen. Må være grei poeng/kr uttelling det ;)
Hva slags kampanje i julekalendereren var det som ga dette?!

Uhm, angående de to postene over... :wow: Var det første kvartal (som vil si at dette er en bug) eller var det fire første mnd elns?
d9ab70c3e65f832a4623a784ea9e712f.png

Noen som vet om det kan gå utover ekstrapoengene dersom jeg endrer returdato på en trippelpoeng-booking fra fjorårets julekalender?

Tenker da spesifikt på tilbudet 22. desember med tredoble poeng til Athen, Venezia og Split i perioden 24. mai - 31. juli. Retur vil fremdeles være innenfor reiseperioden.

Noen som vet om det kan gå utover ekstrapoengene dersom jeg endrer returdato på en trippelpoeng-booking fra fjorårets julekalender?

Tenker da spesifikt på tilbudet 22. desember med tredoble poeng til Athen, Venezia og Split i perioden 24. mai - 31. juli. Retur vil fremdeles være innenfor reiseperioden.
Iht vilkårene skal det ikke endre noe, men vi vet vel aldri helt med SAS IT... :p

Jeg ville booket om, da det mest sannsynlig går greit. Og går det ikke greit, vil nok en kjapp telefon til SAS kundeservice løse saken. :)

Iht vilkårene skal det ikke endre noe, men vi vet vel aldri helt med SAS IT... :p

Jeg ville booket om, da det mest sannsynlig går greit. Og går det ikke greit, vil nok en kjapp telefon til SAS kundeservice løse saken. :)

Takk for svar, Flight Cancelled!

Vet jo, med egen fartstid innen IT, hvordan det kan gå når systemene ikke henger med... ;) Får satse på at kundeservice rydder opp hvis det blir kluss.

Back