EB innenriks i Norge! Mileage run?

Noen som fikk bekreftelsesmail da de sa at bedriften ønsket å motta Eurobonuspoeng i tilleggtil SAS Credits? Fyllte ut skjemaet i går, men ikk efått noe bekreftelse på at det er registrert.

Noen som fikk bekreftelsesmail da de sa at bedriften ønsket å motta Eurobonuspoeng i tilleggtil SAS Credits? Fyllte ut skjemaet i går, men ikk efått noe bekreftelse på at det er registrert.

Jeg fikk bekreftelsesmail med en gang, men koden kommer først om noen dager.

Er jo ikke noe ekstra kode for å kunne tjene EB-poeng? Er vel kun å registrere seg? Jeg fikk ihvertfall verken bekreftelse eller en kode når skjemaet ble utfylt.

Jeg fikk bekreftelsesmail og ringte deretter SAS for å vite om jeg kunne sette igang umiddelbart. Da var svaret at jeg får beskjed om noen dager, og selskapet får da en CMP-kode. Om man trenger oppgi denne hver gang eller om profilen blir direkte knyttet til denne vet jeg ikke.

Jeg fikk bekreftelsesmail og ringte deretter SAS for å vite om jeg kunne sette igang umiddelbart. Da var svaret at jeg får beskjed om noen dager, og selskapet får da en CMP-kode. Om man trenger oppgi denne hver gang eller om profilen blir direkte knyttet til denne vet jeg ikke.

Du kan lagre den under min profil på 'mine sider', og den vil da automatisk legges inn ved fremtidige bestillinger på SAS.no såfremt du er logget inn (likt eb-nummeret).

Jeg har hatt Sas Credits i flere år, men jeg tenkte på når en fyllte ut det spesifikke skjemaet for å gi sas tillatelse til å gi bonuspoeng til ansatte når de registrerer både sas creditskoden og eb-nummer ved bestilling.

Back