Easyjet på checkmytrip?

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Easyjet på checkmytrip?

Hei, prøver å søke opp en reservasjon hos Easyjet på Checkmytrip. Men jeg får ikke søkt den opp med koden jeg har fått som bare inneholder bokstaver. Finnes det en annen måte å gjøre det på?

Re: Easyjet på checkmytrip?

Du kan vel ikke finde EasyJet på checkmytrip. De booker vel ikke i Amadeus...

Checkmytrip fungerer bare for bookinger gjort i Amadeus. Easyjet bruker antageligvis ikke Amadeus.

Tenkte meg egentlig det samme. Men takk for bekreftelsen folkens!

Heisann!

Låner denne litt.

Kan ikkje reiser booket på klm sine sider heller sees på checkmytrip?
Det er BGO-SVO via AMS, der ene flighten er med Aeroflot, kan det ha noe med saken å gjøre?

Heisann!

Låner denne litt.

Kan ikkje reiser booket på klm sine sider heller sees på checkmytrip?
Det er BGO-SVO via AMS, der ene flighten er med Aeroflot, kan det ha noe med saken å gjøre?

Som nevnt over, er det kun bookinger gjort gjennom Amadeus som kan sees i checkmytrip. Jeg må innrømme at jeg ikke vet hvilket bookingsystem KLM bruker, men det kan tenkes at de ikke bruker Amadeus.

KLM bruker ikke Amadeus nei, de bruker et annet system som jeg ikke husker i farta.

Takk for info og svar!

Blir spennende å se hvordan det ligger an på SVO nå etter utbyggingen, har holdt meg på DME etter en 50 min pass kontroll kø på "gode" gamle SVO-2 ;)

Takk for info og svar!

Blir spennende å se hvordan det ligger an på SVO nå etter utbyggingen, har holdt meg på DME etter en 50 min pass kontroll kø på "gode" gamle SVO-2 ;)

På SVO kan du forvente alt fra 2 minutter til 2 timer, alt etter kø. Er du blant de første fra flyet har du en god mulighet til å komme kjapt gjennom.

Back