• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Easyjet økte veldig i mars

• Thread starter Thread starter DY
  • Start date Start date

DY

ScanFlyer Dusty
Easyjet økte veldig i mars

Easyjet hadde en kabinfaktor på 91,2% i mars 2005, en økning på 4,3%poeng sammenliknet med mars 2004.

Ellers er det å legge merke til at Easyjet i mars fløy 2,6 millioner passasjer i mars. Må vel være beste så langt i deres historie.

http://www.easyjet.com/EN/News/20050407_01.html

Re: Easyjet økte veldig i mars

det var da volsumt til superlativer - her mistenker jeg journalisten for avskrift fra EZYs pressemelding. En økning i kabinfaktoren på 4 prosentpoeng er pent, men ikke VOLSOMT. Dessuten forvrenges tallene av at det var påske i april i fjor, og i mars i år. For easyJet er jo påsken er fordel, med mange som dro på påskeferie til sydligere himmelstrøk, både fra UK, Tyskland og Sveits.

Originally posted by CK
det var da volsumt til superlativer - her mistenker jeg journalisten for avskrift fra EZYs pressemelding.
Om det var meg som benevnes som "journalist" så er det ikke avskrift fra noen pressemelding....bare en sammenfatning på norsk.

Vi får nok heller la være å vurdere første og andre kvartaler fremover siden denne hersenes påsken ødelegger alle statistikker :smokin

påske f***kker alltid opp sammenligninger!

Back