Eg har ikke tall på hvor mange ganger eg har prøvd slike super-kampanjer, men ikke vært i nærheten av utrops-pris når eg kommer til "kassen"... Selvsagt finnes nok av andre selskaper som også holder på med slikt...
H
Det er vel hele konceptet at de vil sælge et absolut minimum af de billige billetter og i praksis bliver de nok yderst svære at finde. De "fine" ord om at "ville gøre det billigere for alle at rejse" er og bliver bulls***. DY skal som alle andre tjene mest muligt på kunderne (og de ansatte) for at fylde aktionærernes lommer. Hvis de kunne sælge alle billetter til 10.000 kr så gjorde de det.
Hjelpe meg, for en negativitet:headbang Her flyr DY rundt med splitter nye B737-800 med SKY interior og Wifi og med en benplass som er bedre enn BA, LH, KLM etc på longhaul. Det blir slettes ikke noe dårligere på "Dreamlineren" folkens. Lyst og moderne interiør og komfortable seter, dette blir topp![]()
Men likte ikke at det blir 3-3-3 konfigurasjon i monkey-class.
Jeg er spent på deres 'Biz'-seter og hva det faktisk vil koste å bruke DY på IC.
Det spørs vel om mange av DYs kjernekunder på det nye langdistansemarkedet bryr seg så fryktelig mye om setekonfigurasjon og farger. Mange av dem er nok vel vant med trangbølte chartermaskiner, og så lenge prisene er billige, ja, så tar man det meste.
? Billig i DY sammenheng er ganske relativt når kun et fåtall av setene går til 2000.- kr. Men Norwegians menighet tror jo hele flyet skal fylles opp med billetter til kr 2000.-trangbølte chartermaskiner
Jeg er fra noe så uvanlig som en familie på 2 voksne og 2 barn, totalt 4 personer. Tydeligvis er vi ikke en del av markedssegmentet DY ønsker å profilere seg mot. De ønsker kun familier på 3, 6 eller 9 ev. par i trekantforhold.
Mener du virkelig du har bedre plass i DY sitt 738 enn i BA sine flyene foran i kabinen? Det kan bare stemme dersom du kikker pa ECO, men totalt sett er slik en formulering som du gi her ikke helt korrekt.
For folk som er villige a betale dyrt, sa har iallefall BA en produkt som er overlegen til DY. For en LH eller KL med sitt ny ECO ville jeg likevel ikke underskrive dette
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.