R Randulfb ScanFlyer Blue 2 Oct 2011 #1 Er det nokon som veit kva maskine som skal fly DY416 OSL-AES i dag, og kvifor den er estimert forseinka 2 timer alkereie 2 timer før avgang?
Er det nokon som veit kva maskine som skal fly DY416 OSL-AES i dag, og kvifor den er estimert forseinka 2 timer alkereie 2 timer før avgang?
T ToreD Flydiot Medlem 2 Oct 2011 #2 Det er NOQ som er satt opp på den, forsinkelsen kjenner jeg ikke årsaken til, men maskinen har ETA inn fra EVE 21.27 Last edited: 2 Oct 2011
Det er NOQ som er satt opp på den, forsinkelsen kjenner jeg ikke årsaken til, men maskinen har ETA inn fra EVE 21.27
G Glenn ScanFlyer Gold 2 Oct 2011 #3 Snowman OSL said: Det er NOQ som er satt opp på den, forsinkelsen kjenner jeg ikke årsaken til, men maskinen har ETA inn fra EVE 21.27 Click to expand... DY232/DY233 skulle egentlig gå med -NOT - ser den returnerte tilbake til OSL av ukjent grunn. Teknisk?
Snowman OSL said: Det er NOQ som er satt opp på den, forsinkelsen kjenner jeg ikke årsaken til, men maskinen har ETA inn fra EVE 21.27 Click to expand... DY232/DY233 skulle egentlig gå med -NOT - ser den returnerte tilbake til OSL av ukjent grunn. Teknisk?