DY og Boeing 787 ??

Status
Not open for further replies.
Om de kjører Florida har de allerede meg og en hel gjeng med folk booket på første flyet over dammen :colgate: New York og Bangkok? Gjesp.

Finner heller ingenting på Boeings sider, men informasjonen stemmer nok.

RAM har forøvrig fire maskiner i bestilling ...

Oslo-Las Vegas. Norwegian får monopol på utdrikkingslag og innfører obligatorisk mellomlanding i Irland for å hive av de mest forfyllede passasjerene.

Men i alle, MartinL, kan du gi deg med å gi tusenvis av forumbrukere hjerteinfarkt? :)

Vanvittig morsomt om dette stemmer da, men, folkens, del deres tanker med meg...

Er da A330'ene bare en interimsløsning på et par år mon tro? Hva tror dere?

Større enn SAS?

Ja, begynner å lure. Er imponert over satsningen.
Jeg tror forøvrig de gjør lurt i å kombinere IC-satsning med 787. Får nok mye "gratis" PR og kan bruke 787 aktivt i kampanjene sine både mot Skandinavia og US/BKK hvis det er hit de skal.

Sansynligheten er vel også stor for at de vil benytte 787'en på deres intra europiske ruter til syden i høysesongen?

Nok en grunn til å selge DY aksjene mine. De ekspanderer seg rett til skifteretten, mener jeg.
En rask hoderegning sier meg at DY ikke har tjent penger, totalt, siden starten av Jet-aldrern og at de overlever nå på en stadig ekspansjon.
Den dagen ekspansjonen stopper så er det brå slutt, desverre.
Listeprisen på 787 er fra 150 mill dollar (NOK 800 mill) Du skal selge uhorvelig mange billetter ,selv med et meget gunstig tilbud fra Boeing.:old

S
Med dette så kan man vel smile og la dette være et hett rykte, men jeg skvatt skikkelig til idag morges da jeg fikk se delivery-listen til 787'ene fra Boeing. Der står det nemlig nå "Norwegian Air Shuttle" på levering for fly nr. 3, 4 og 5....

Fyr løs og diskutèr ! :up:

Hvilken liste er det du snakker om? Glem det, ser nå

Listeprisen på 787 er fra 150 mill dollar (NOK 800 mill) Du skal selge uhorvelig mange billetter ,selv med et meget gunstig tilbud fra Boeing.:old

Tror du de får en kjempedeal på å snike i køen fra 870. plass til plass nr. 3?? Nei, det må de nok betale en premium for ellers blir garantert de andre kundene som venter med mye større ordrer rimelig pissed

Som han med ":colgate: " sa -" Hvorfor gjøre ting som alle andre gjør, hvorfor ikke prøve noe nytt? ".

Tror du de får en kjempedeal på å snike i køen fra 870. plass til plass nr. 3?? Nei, det må de nok betale en premium for
Såvidt jeg vet har ikke køen for å få kjøpt de første maskinene vært spesielt lang. Disse maskinene er det blitt lappet en hel del på, og de har noen tonn ekstra å bære på.

Virkelig gode nyheter. Kjosern vet å gripe sjangsene som måtte by seg. Og med dette vil Norwegian nok en gang få positiv oppmerksomhet i media.

mmm, jeg tenkte på det samme som brendas.

Hvordan blir det med vedlikehold og slikt på slike tidlige maskiner. Om det har vært litt lapping vil vel det fort føre til ekstra inspeksjoner også? Eller er lappingen gjort såpass "overkill" at man slipper unna med "bare" høyere egenvekt?

Status
Not open for further replies.
Back